A POS egy 6 fővel működő, prágai bázisú vállalkozásból európai méretű céggé nőtt, amelynek 7 országban van irodája, egy következőben tervezi a nyitást, és több mint 500 munkavállalót foglalkoztat.
"Hihetetlen és kihívásokkal teli út volt ez a 20 év, miután 1998-ban egy ötlettel és egy kis létszámú csapattal elkezdtük a munkát." - mondja Richard van het Bolscher a POS Media Group alapítója és ügyvezető igazgatója.
"A 90-es évek végén egyértelműen láttam, hogy a POS Media (korábbi nevén IMIGe) bizonyos területeken piacvezető európai céggé válhat, és az eredeti média koncepció (indoor) más országokban is megvalósítható. Csak az volt a kérdés, hogy melyik szegmensre fókuszáljunk? 2001-ben aláírtuk az első kiskereskedelmi hálózattal a média szerződést, és azóta a fő hangsúly és a növekedés elsődleges területe a retail marketing, ami segít a kiskereskedelmi hálózatoknak és nagy brandeknek a vásárlói viselkedés befolyásolásában. A vízióm a mai napig fenntartható egy kiegészítéssel; a növekedés érdekében meg kell próbálnunk más területeken működő cégeket megvásárolni, illetve üzleti partnereket szerezni."
Az elmúlt 20 évben a POS Media több ezer instore kampányt és field marketing promóciót bonyolított le a világ legnagyobb márkáinak, partnerségben Európa vezető kiskereskedelmi hálózataival. "Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, amit elértünk, de ha csak egy dolgot említhetek, amit megtanultunk, akkor az az, hogy a retail szektor sikere a folyamatos változásban, az új lehetőségek és trendek keresésében rejlik." - mondja Richard.
Akármennyire is elégedettséggel tölti el az ügyvezetőt a visszatekintés, már előre néz, és a POS Media következő 20 évét tervezi. "Nagyon közel állunk ahhoz, hogy Ázsia vezető retail marketing cége a partnerünkké váljon. Ez lehetőséget biztosít számunkra, hogy új szolgáltatások kerüljenek a portfóliónkba, amelyeket eddig még nem tudtunk a partnereinknek, ügyfeleinknek ajánlani. Ezzel egy időben zajlanak a tárgyalások más cégekkel is, melyek figyelemre méltó piaci részesedéssel rendelkeznek Délkelet-Európában és az Egyesült Államokban."
A POS Media Group szolgáltatások széles körét kínálja point of sale területen a nagy retail hálózatokban, kiegészítve különböző marketing megoldásokkal, mint trade promóció, sampling, mechandising, titkos vásárlás, digitális megoldások, felmérések és komplex tanácsadási szolgáltatás. A cég hat közép-kelet-európai országban működik és két leányvállalattal Nyugat-Európában. A POS Media hosszú távú együttműködésben dolgozik együtt Európa vezető retail hálózataival, a partnerei többek között: Ahold, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro, valamint a Tesco leányvállalata.