Hírek
21141 hír az adatbázisban
Ismét Superbrands-díjas a Lidl
Marketinginfo.hu - 2018-05-14 10:45
Kereskedelem

Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Lidl Magyarország hatodik alkalommal tudhatja magáénak az elismerést és tartozhat a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.
 
  • Ez az elismerés nagyon fontos a számunkra, hiszen jelzi, hogy jó irányba haladunk, munkánk nem hiábavaló. Köszönjük vásárlóink bizalmát, elégedettségükért továbbra is mindent megteszünk. Valamennyi munkavállalónknak ezúton is köszönjük, hogy hozzájárultak a közös sikerhez - mondta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.


Superbrands díjakat idén a tizennegyedik alkalommal ítélték oda Magyarországon. A döntést több lépcsős előszűrést követően 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg.

A programot huszonhárom évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Lidl kampánya a hátrányos helyzetű gyermekek támogatásáért
  Fajátékok a Lidl-től karácsonyra
  Megjelent a LIDL negyedik szakácskönyve
  Egészséges nassolás témában indít kampányt a Lidl
  Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl
  5000 napja nyitott ki először a Lidl Magyarországon
  A Lidl a műanyaghulladék visszaszorításáért
  Új jelölést vezet be a Lidl a paradicsomokra
  A 36. Lidl Balaton-átúszás más időpontban
  A 36. Lidl Balaton-átúszás
  Újabb három díjat nyert idén a Lidl
  A vásárlók négy kategóriában is a Lidl-t választják
  Sikeres lett a Lidl Magyarország idei Telitálka kampánya
  Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
  Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
  A legjobb munkaadók között a Lidl Magyarország
  Employer branding díjakat nyert a Lidl
  5 kategóriában nyerte el az Év terméke díjat a Lidl
  Sikeres a Lidl beszállítói programja
  Sikeres az almakampány
  Boltszámban a Lidl átvette a vezetést az Alditól

További hírek ebben a kategóriában

Szépséghibás gyümölcsöt és zölds...
Fajátékok a Lidl-től karácsonyra
Szalmonellával szennyezett fűsze...
Egyre több a prémium termék az ü...