Hírek
21511 hír az adatbázisban
Intelligens chip az adidas új futócipőiben
Marketinginfo.hu - 2018-05-10 15:56
Márkák

Tovább folytatja műanyagszemét okozta környezetszennyezés elleni küzdelmét az adidas Running és a Parley for the Oceans.

Az együttműködésnek köszönhetően idén két új - páronként 11 műanyagpalack felhasználásával előállított - adidas Parley futócipőt dob piacra a márka. Az új modellekbe a környezettudatosság jegyében intelligens NFC chipet építettek, melynek leolvasásával bővebb információkat találhatunk a műanyagszennyezés problémájáról.

Az adidas évek óta elkötelezett a környezettudatos gyártási megoldások és anyaghasználat mellett. A márka hosszútávú céljai között szerepel az újrahasznosított alapanyagok kizárólagos használata, illetve az öko-innováció sztenderdizálása a sportszergyártó cégek piacán.

A nagyvárosi kikötők színvilága inspirálta UltraBOOST Parley és az UltraBOOST X Parley sziluettek egyaránt ötvözik a környezettudatos innovációkat és a teljesítményorientált technológiai megoldásokat.

Az UltraBOOST Parley és az UltraBOOST X Parley Primeknit felsőrésze 85%-ban Parley Ocean Plastic™-ból, azaz a Parley kezdeményezés részeként, a Maldív-szigeteket övező vizekből kihalászott műanyaghulladékból készült. A sziluettekhez páronként mintegy 11 darab műanyagpalackot hasznosítottak újra azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet az óceánok túlzott szennyezettségére, illetve átfogó megoldást kínáljanak a műanyagszennyezés problémájára.

A felsőrész mellett az új modellek folyamatos energia-visszajuttatást biztosító BOOST talpazata, rugalmas Continental Rubber sarokrésze, és a női lábfejhez tökéletesen illeszkedő Adaptive Arch szerkezete is fenntartható anyagokból készültek.

A tavaszi Parley kollekció legfontosabb innovációja a jobb cipő belsejébe edukációs céllal épített, okostelefonnal összeköthető NFC chip. A chip beolvasása után a viselők bővebb információkhoz juthatnak az adidas és a Parley for the Oceans együttműködésről; hasznos információkat kaphatnak arról, hogy milyen módon mellőzhetik életükből a műanyagfelhasználást; illetve arról, hogy hogyan csatlakozhatnak a jövő környezettudatos kezdeményezéseihez.

"Az adidas Parley együttműködés célja, hogy globális szinten felhívjuk a figyelmet a zöld megoldások fontosságára, és motiváljunk mindenkit arra, hogy a saját mindennapjaiban is nyisson a környezettudatosság felé. Minden pár Parley cipővel 11 műanyagpalackkal lesz kevesebb az óceánokban, ami milliós volumenben már egy komoly lépés a fenntarthatóbb jövő felé." - nyilatkozta az új kollekció kapcsán Végső Péter, az adidas brand marketing menedzsere.

Az adidas idén másodjára csatlakozik a Parley és a Runtastic Run for the Oceans kezdeményezéséhez, melynek keretein belül június 8. és július 8. között közösen gyűjthetik a kilométereket a mozgalomhoz csatlakozó futók, hogy együtt hívják fel a figyelmet a műanyagszennyezés megállításának fontosságára.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az adidas a MediaComot választotta
  Közösségi Adidas futás az óceánok tisztaságáért
  Az Adidaséhoz hasonló védjegy nem használható
  Támogatói szerződést írt alá az adidas a MOL-Pick Szegeddel
  Hiánypótló kiadvánnyal árasztotta el Budapestet az adidas
  A városi futók egyedi igényeinek kedvez az adidas
  A ’90s hangulatot idéző Adidas kampány
  Az adidasnak 60 millió forintot kell fizetnie a feltalálónak
  Új relklámfilm az adidas Originalstól
  Gerillakampány Messivel

További hírek ebben a kategóriában

Megújul és prémium kategóriába l...
Elektromos autók a 89. Genfi Aut...
Bosch 2018-ban ismét rekord árbe...
Az Opelnek köszönhetően növelte ...