Hírek
22766 hír az adatbázisban
Debütált az E.ON új nemzetközi reklámfilmje
Marketinginfo.hu - 2018-05-10 11:35
Reklám

A vállalat a fenntarthatóság és az energiahatékonyság fontosságára, megújult energiatudatos megoldásaira és gondolkodásmódjára hívja fel a figyelmet új márkakampányával.

Az E.ON neonzöld figurája - mely a vállalat megújult termékeit és látásmódját jelképezi - a televízióban startol, de online és offline platformokon is megjelenik majd, hogy elinduljon a hozzá csatlakozókkal egy zöldebb, energiahatékonyabb jövő felé.

Az E.ON, ami környezetünk fenntarthatóságát és a szakértelemmel kínált zöld megoldásokat helyezi szolgáltatásai és ügyfélmegoldásai középpontjába, új márkakampányával arra világít rá: ha energiáról van szó, nem mindegy, hogyan állunk hozzá, az új energiavilág az egyre szaporodó forradalmi technikai megoldásaival sok új lehetőséget hoz mindannyiunknak. Az energiaipar folyamatosan megújul, nagyon sok innováció teszi kényelmesebbé és hatékonyabbá életünket, kímélve környezetünket. Fontos, hogy mindenki személy szerint sokat tehet az élhetőbb jövőért, ami sokszor egy határozott, zöld lépésse l kezdődik. A reklámszpot egy nemzetközi kampányfilm hazai adaptációja, egyik különlegessége, hogy a gyönyörű Budapesten forgatták.

Az E.ON neonzöld figurájához a reklámfilmben mások is csatlakoznak, ezzel is hangsúlyozva, hogy az egyéni felelősségvállalás mellett a családok, a közösségek szerepe és friss gondolkodásmódja, nyitott hozzáállása nélkülözhetetlen az élhetőbb holnap érdekében.

Az E.ON szerint kiemelt figyelmet érdemel környezetünk védelme, hogy környezet- és energiatudatosan éljünk úgy, hogy élvezzük az energia nyújtotta előnyöket, viszont nem pazaroljuk a rendelkezésünkre álló erőforrásokat. Mindebben segítségünkre vannak és lesznek azok az új technológiák, amelyek kényelmesebbé és hatékonyabbá teszik mindennapjainkat.

Az E.ON ma már nem csupán áramot és gázt kínál, energiavállalatként az energia- és környezettudatos jövő megoldásain dolgozik. Napelemes rendszerek, komplex hűtési- és fűtési megoldások, elektromos autózás - a társaság élenjáróvá kíván válni az új energiavilágban. A jövő kulcsfontosságú területeire koncentrál, különösen az okos, rugalmas energiahálózatok, az energiahatékonyság és megtakarítás, illetve a teljeskörű energetikai megoldások tekintetében.

"Bárki lehet a reklámfilm neonzöld figurája, és tehet egy határozott zöld lépést azzal, hogy másképp kezd el gondolkodni az energiáról. A fenntartható jövőért tenni akarók száma egyre gyarapszik, őket szólítjuk meg ezzel a filmmel. Az új energiavilág forradalmi technikai megoldásaival számtalan új lehetőséget hoz mindannyiunknak, hisszük, hogy - ahogy erre a film végén is utalunk - egyre többen leszünk ezen az úton." - hangsúlyozta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.





A vállalat a márkakampány keretében és a fenntarthatóság jegyében két aktivitást is tervez a közeljövőben. Az E.ON április második felében egyhónapos kihívást indít "egy zöld lépés" címmel, amelynek keretében az emberek fenntarthatósági vállalásokat tehetnek. Emellett másodszor jutalmazza hazánk leginnovatívabb fenntarthatósági projektjeit: májusban adják át az E.ON Energy Globe Magyarország díjakat a Várkert Bazárban.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  4 343 fészektartóval várja az E.ON a gólyákat
  Az Év Indirekt Beszállítója Díj 2018
  A PTE és az E.ON stratégiai partnersége újabb területtel bővült
  A tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán
  Itt az elektromos közösségi robogó
  Ehető tányér és napelemes tusoló a Szigeten
  Az E.ON a Balaton Sound-on
  Versenyben az ország legjobb fenntarthatósági projektjei
  Az E.ON elektromos autózásra ösztönzi a városokat
  Az E.ON elektromos autózásra ösztönzi a városokat
  Az E.ON felfüggeszti az ünnepek idejére a kikapcsolást
  Áttörés lesz az elektromos autózásban
  Újra lehet versenybe szállni az Energy Globe Magyarország díjakért
  Mire költenének legtöbbet a magyarok az otthonukban?
  E.ON Pro Bono pályázat

További hírek ebben a kategóriában

Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...
Fa vágódeszka, műanyag vágólap &...
A Japán Starbucks tavasszal új F...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...