Hírek
22709 hír az adatbázisban
Merész kampány az Arena Mall-tól
Marketinginfo.hu - 2018-05-08 14:01
Outdoor/indoor

Formabontó kommunikációval kezdte a tavaszt az Arena Mall. A választások hajrájára
időzített integrált kampány szlogenje: "Szavazz a divatra!".


A nemrég bejelentett akvizíciót követően a bevásárlóközpont új tulajdonosának (NEPI Rockcastle) irányítása alatt - az Arena Mall megújult névvel és arculattal, újragondolt stratégiával és felfrissített kommunikációval vágott bele a tavaszi szezonba.

Szavazz a divatra! - ez a tavaszi kampány központi üzenete, utalva a tavasz legfontosabb divattrendjeire. A kampány offline/online hirdetéseket, valamint a bevásárlóközpontban és párhuzamosan online zajló játékot is magában foglalt. Az Arena Mallban egy installáció kapott helyet, ahol tavaszi outfitekre szavazhattak a vásárlók, ezzel részt vehettek a kapcsolódó nyereményjátékban április 5. és 17. között.

Ezzel párhuzamosan online voksolásra is lehetőség volt, ahol körömlakkok és kiegészítők közül lehetett választani. "Fontos számunkra, hogy divatrajongó vásárlóink mindig friss, releváns, izgalmas kommunikációval és aktivitásokkal azonosítsák az Arena Mallt. Mindig újat mutatunk - ez a szlogenünk és formabontó kampányunkkal is szeretnénk új útra lépni" - mondta el Gedeon Éva, az Arena Mall marketing menedzsere.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A magyarok többsége vásárolt divatterméket online a karantén alatt
  A „Normcore – akadálymentes divat” az Allee-ban
  A Szentkirályi együttműködése a hazai divatiparral
  Nőtt a Nanushka divatcég árbevétele
  Divatruházat Harley-Davidson módra
  Divatipari stratégiát dolgoz ki az MTÜ
  Az ACG a hazai tervezőkért
  Látványos divatshow a Lidl-nél
  A divat és az újrahasznosítás elve áll az ArtZone fókuszában
  Rossmann divatbemutató a Lupa-tó strandján

További hírek ebben a kategóriában

Az Egyesült Királyság stabil mob...
Megszépült Kelenföldön a vasútál...
A Coca-Cola különleges plakátjai...
Alkotások használt gumiabroncsok...