A nemrég bejelentett akvizíciót követően a bevásárlóközpont új tulajdonosának (NEPI Rockcastle) irányítása alatt - az Arena Mall megújult névvel és arculattal, újragondolt stratégiával és felfrissített kommunikációval vágott bele a tavaszi szezonba.
Szavazz a divatra! - ez a tavaszi kampány központi üzenete, utalva a tavasz legfontosabb divattrendjeire. A kampány offline/online hirdetéseket, valamint a bevásárlóközpontban és párhuzamosan online zajló játékot is magában foglalt. Az Arena Mallban egy installáció kapott helyet, ahol tavaszi outfitekre szavazhattak a vásárlók, ezzel részt vehettek a kapcsolódó nyereményjátékban április 5. és 17. között.
Ezzel párhuzamosan online voksolásra is lehetőség volt, ahol körömlakkok és kiegészítők közül lehetett választani. "Fontos számunkra, hogy divatrajongó vásárlóink mindig friss, releváns, izgalmas kommunikációval és aktivitásokkal azonosítsák az Arena Mallt. Mindig újat mutatunk - ez a szlogenünk és formabontó kampányunkkal is szeretnénk új útra lépni" - mondta el Gedeon Éva, az Arena Mall marketing menedzsere.