Hírek
22024 hír az adatbázisban
Lebomló söröspohárral indítja a májust a Heineken
Marketinginfo.hu - 2018-05-08 12:09
CSR

Négy vendéglátóhelyen indul, de a HEINEKEN Hungária futótűzként terjesztené tovább "műanyagpohár mentes május" mozgalmát.

Ennek keretében szakítanak a megszokott műanyag söröspoharakkal és lebomló, növényi alapú poharakban kínálják majd söreiket. A környezetkímélő PLA poharak elterjesztésével drasztikusan csökkenhet a HEINEKEN Hungária karbonlábnyoma, valamint a vendéglátásban termelt hulladék mennyisége. Ehhez ugyanakkor nélkülözhetetlen a fogyasztók, és rajtuk keresztül a vendéglátóhelyek meggyőzése is.

Világszinten a sörivók 34 százaléka állítja, hogy termékválasztását környezetvédelmi szempontok is befolyásolják. A HEINEKEN Hungária a nagyvállalatok között elsőként indít kampányt Magyarországon azért, hogy egyre több fogyasztót győzzön meg arról, hogy nem csak azt érdemes nézni, hogy mit iszunk, hanem azt is, hogy miből.

Májusban a HEINEKEN Hungária sörei esetében például a teljes egészében lebomló, komposztálható söröspoharakból. A kampány azzal a nem titkolt céllal jött létre, hogy a fogyasztókon keresztül a szórakozóhelyeknek is kedvet csináljon a fenntartható működéshez és az új környezetbarát poharakhoz. A HEINEKEN 18 országban készült felmérése szerint a fogyasztók átlagosan 66 százaléka hajlandó többet fizetni fenntartható technológiával készült termékekért. A ma meghirdetett "műanyagpohár mentes május" mozgalomhoz indulásként négy fővárosi szórakozóhely, a Grund, a Kobuci Kert, a Rácskert és a Zöld Küllő csatlakozott. Itt májusban a sört már egyedi designos, "Lebomlok érted" szlogennel ellátott egyszer használatos PLA poharakban szolgálják fel. A sörszezon így nemcsak kitűnő sörökkel, de innovatív fogyasztási megoldásokkal indul a HEINEKEN Hungáriánál.

A cégcsoporttól nem áll távol a tudatos, fenntartható működés. A 'Csapoljunk jobb világot!' fenntarthatósági program már több, mint 10 éve stratégiai eleme a vállalat célkitűzéseinek. Idén januárban új, 2030-ig szóló vállalást jelentettek be, Dobd a C-t! elnevezéssel, amelynek keretében folyamatosan innovatív megoldásokat keresnek annak érdekében, hogy a vállalat tovább csökkentse ökológiai lábnyomát. A sörgyártó karbonlábnyomának legnagyobb szeletét, 39 százalékát a csomagolóanyag teszi ki, a májusi mozgalom ezért éppen a legkritikusabb ponton hozhat előrelépést. Ráadásul a PLA poharaknak az előállítása is jóval környezetbarátabb, mint a klasszikus műanyagpoharaké: a teljes gyártási ciklus során 80-90 százalékkal kevesebb széndioxid jut a levegőbe. Arról nem is beszélve, hogy megfelelő körülmények között mindössze 3 hónap alatt teljesen lebomlanak, míg ehhez a sztenderd műanyagpoharaknak 500 évre van szükségük.

"Sörgyártóként kötelességünk az erőforrások tudatos, fenntartható felhasználása, így célunk az, hogy működésünk egyre több területére terjesszük ki a körforgásos gazdaság alapelveit. A "műanyagpohár mentes május" egy olyan kezdeményezés, mellyel formálni szeretnénk a fogyasztók és a vendéglátósok látásmódját, valamint rendhagyó módon indítjuk útjára az idei sörszezont." - mondta José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója. "A vállalat ezért üdvözöl minden olyan további kezdeményezést, amelynek célja a műanyagok felhasználásának csökkentése, és a szemléletformálás. A HEINEKEN Hungária azt kéri a fogyasztóktól és az érdekelt piaci szereplőktől, hogy fogjanak össze a műanyagmentesítésben." - tette hozzá a vezérigazgató.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Több műanyagrészecskét esznek meg az emberek átlagosan
  Nemzetközi szövetség alakult a műanyagszennyezés felszámolására
  Zöldre vált a maglódi Korzó ételudvara
  Magyar komló a Heinekenben
  Úsznak a cégek a műanyagban
  Józanságra buzdít a Heineken és az ORFK
  Jól szerepeltek a hazai sörök
  A HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya
  Egyetemisták csökkentik a Heineken ökolábnyomát
  Sörcímkén jelent meg az új PASO-dal
  Újjáéleszti a hazai komlótermesztést a HEINEKEN
  HEINEKEN az ittas vezetés ellen
  Ötleteket vár a Heineken
  Heineken a Fesztiválszezonról
  Felmérés készült a fiatalok alkoholfogyasztásáról
  11 díjat nyert a Heineken
  Kifutón a Heineken
  Budapest by night a Heinekentől
  Tisztul és nő a fesztiválpiac

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Wizz Air A WIZZ Youth Challenge
2019-08-08 12:56
A BMW Group duális szakképzést i...
Mi motiválja az Airzone munkatár...
A SodaStream üdvözli a PlasticFr...
A LEGO Csoport és a National Geo...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...