A Budapest Bank kampánya, a "Hidd el, lehetséges" szlogennel ismert koncepció lakáshitel filmmel bővült.
A kreatív koncepcióját a márkastratégiára specializált full service ügynökség, a Republic Csoport tervezte meg. Az eddigiektől eltérő, sokkal merészebb technikát alkalmazó film különlegessége, az "önjáró" görkorcsolyák újra képernyőre kerülnek.
"Az első "Engedd, hogy rád találjon egy jó lehetőség!" jelmondatával záró, személyi kölcsönről szóló reklámfilmünk már nagy sikert ért el, hiszen pár hét alatt több, mint 1 millió 300 ezres nézettséget produkált. Büszkék vagyunk arra is, hogy az eddigi kampányokhoz hasonlóan, az új szpot is kollégák részvételével valósult meg" - mondta el Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs és ügyfélélmény vezetője.
"A Budapest Bank legújabb reklámfilmjében ismét az önállóan guruló görkorcsolyáké a főszerep. A kreatív koncepcióval azt az üzenetet szerettük volna átadni, hogy a Budapest Bank lakáshitel ajánlata mindenki számára könnyedén elérhető. A film dinamikus képeit pörgős zene kíséri, amelynek vezérmotívumát mint mindig, most is a Nékem csak Budapest kell című dal váza adja" - tette hozzá Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.
A werkfilmből kiderül, milyen módszerekkel és milyen munkafolyamattal operál a reklámügynökség és a Budapest Bank közös kampánya. A mintegy 50 fős stáb több helyszínen, kimagasló technikai segítséggel forgatta le a legújabb kisfilmet.