Hírek
23556 hír az adatbázisban
Az 50 éves OMNIA nagyszabású promóciója
Marketinginfo.hu - 2018-05-04 13:53
Promóció

Jubileumi játékot hirdetett hazánk egyik legkedveltebb kávémárkája: 50 éves születésnapja alkalmából az OMNIA országosan több mint 3000 nyereményt sorsol ki vásárlói között.

A Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. legkedveltebb hazai kávémárkája, a kiemelkedően magas elismertségnek örvendő, immár 50 éve a piacon lévő OMNIA jubileumi évfordulóját a fogyasztóival együtt szerette volna megünnepelni. Ezért nagyszabású, országos promóciót hirdetett, amelyben a teljes termékportfóliója részt vesz, ráadásul a kisorsolásra kerülő ajándékok száma is meghaladja a 3000-et.

A márciusban kezdődő és májusig tartó aktivitás során minden hónapban számos nyeremény talál gazdára, a fődíj pedig egy SEAT Arona személygépkocsi. Akár már egyetlen csomag OMNIA megvásárlásával be lehet csatlakozni a játékba, amennyiben a vevő feltölti a www.omniaszulinap.hu promóciós weboldalra a beszerzést igazoló számla AP kódját vagy sorszámát.

Az első hónap eredményei óriási népszerűségről tesznek tanúbizonyságot, hiszen eddig több mint tízezren jelentkeztek a játékosok körébe. A márka arra hívja fel a figyelmet aktivitása során, hogy szülinapja, mint ahogy egy jó kávé is, összehozza a barátokat, családtagokat és az ünnepi pillanatokat az OMNIA még emlékezetesebbé teszi.

A promóció koncepciójának, mechanizmusának kidolgozásában, valamint a teljes körű lebonyolításban a márka partnere a HTX Advertising & Event, amely több körös tenderen nyerte el a munkát. A kommunikáció során tv-s tag, eladáshelyi reklámeszközök és online kampány is támogatja a játék megismertetését. Érdemes figyelemmel követni a márka facebook oldalát is, mert májusban további szülinapi aktivitások várnak a fogyasztókra.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Minek örülünk a születésnapunkon?
  Különleges designer kávékapszulaékszer-kollekció
  Sörcímkén jelent meg az új PASO-dal
  Balkonról ébreszt az Omnia
  Elindult új Omnia Espresso kampány
  Új design és ízskála az Omnia csomagolásán
  A PRevolúció nyerte a Douwe Egberts tenderét

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t