Hírek
23584 hír az adatbázisban
A Szentkirályi együttműködése a hazai divatiparral
Marketinginfo.hu - 2018-05-04 12:53
Outdoor/indoor

Hazánk egyik legsikeresebb designere, Vágó Réka tervezett kiegészítőt az ásványvízmárkának.

Két kedvelt hazai prémiummárka kooperációjának gyümölcse a rózsaszín 'Szentkirályi by REKAVAGO' kulcstartó. Az egyedi tervezésű darab könnyedén illeszthető az ásványvizes palackok kupakjára és rögzíthető táskára vagy akár övtartóra.

A két brand közötti együttműködés az általuk képviselt hasonló értékek mentén alakult ki: a prémium minőség, a magyar gyökerek és a küldetéstudat is meghatározó mindkét márka esetében. Hasonlóan a Szentkirályihoz, a REKAVAGO is nemzetközi sikerekkel rendelkező hazai brand, amelynek termékei itthoni tervezéssel és gyártással, prémium alapanyagokból készülnek.

"Tervezőként fontos számomra, hogy olyan tárgyak szülessenek a kezeim alatt, amelyek szépek és egyben hasznosak is. Ezen szempontok alapján alkottam meg a Szentkirályi palacktartó kulcstartót: az üveget kényelmesen magunkkal tudjuk vinni anélkül, hogy a kezünkben kellene tartani" - mondta el Vágó Réka.

"Magyarország piacvezető ásványvízmárkájaként folyamatosan keressük azokat az együttműködési lehetőségeket, amelyek a szintén hazai brandeket erősítik. A magyar divat támogatása a tavalyi évben kapott először hangsúlyos szerepet vállalatunknál: akkor vettünk először részt egy budapesti divathéten és egyedülállóan látványos reklámfilmet készítettünk Fodor Klarissza, fiatal magyar modell főszereplésével" - tette hozzá van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A magyarok többsége vásárolt divatterméket online a karantén alatt
  Jubileumi kerékpártúra az esélyegyenlőség jegyében
  Már ingyenesen letölthető a LiveRobe
  A Szentkirályi utazós kampánya
  A Szentkirályival New York-ba
  A „Normcore – akadálymentes divat” az Allee-ban
  Merész kampány az Arena Mall-tól
  Exkluzív páholy a Budapest Parkban
  Lezárult a Szentkirályi Tehetségprogram közönségszavazása
  A Neo Interactive-ot választotta a Szentkirályi
  Jó évet zárt a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz
  Újabb szavazás a Szentkirályi Tehetségprogramban
  A Szentkirályi Tehetségprogram idei győztesei
  A Republicot választotta a Szentkirályi
  A Káli-medence Kerékpártúra

További hírek ebben a kategóriában

Mi minden készíthető famintás al...
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmá...
Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...