Hírek
21860 hír az adatbázisban
Imázsfilmet készített a Futurealnak az Umbrella
Marketinginfo.hu - 2018-05-02 15:43
Reklám

Imázsfilmet forgatott a Futureal-csoport számára az Umbrella reklámügynökség.

Magyarország meghatározó ingatlanfejlesztőjének, látványos vizuális effektusokban is bővelkedő kisfilmje rámutat arra, miként válik a gondolat valósággá.

Az Umbrella műhelyében megvalósított imázsfilm rendhagyó módon követi végig az alkotás folyamatát az ötlettől a megvalósításig. A Futurealt megtestesítő főszereplő egy absztrakt világból kiindulva építi fel a valóságot, miközben a cégcsoport legmeghatározóbb alkotásait járja be, a kereskedelmi-, lakóingatlan- és irodafejlesztésektől egészen a teljes városrészeket újjáélesztő projektekig. A képeken feltűnnek a Corvin Sétányt körülölelő, ismerős lakóépületek és irodaházak, a népszerű Corvin Plaza, valamint a jövőbe mutató dél-budai városfejlesztési projekt két ikonikus épületeként az Etele Plaza bevásárló- és szórakoztatóközpont és a Budapest ONE irodapark is.

A film két hónapos előkészítés és egy négynapos forgatás eredményeként született. A kreatív csapat a befotózott kültéri és beltéri helyszínek alapján, építőmérnökök bevonásával alakította ki az imázsfilmben látható geometriai formákat. A letisztult, nonfiguratív betontér egy duplex pozíciós technikával, lépésenként veszi fel végső formáját.

"A Futureal imázsát meghatározó elegancia és professzionalizmus átültetésére törekedtünk a film megvalósításakor. Az Arri Alexa Mini kamerával forgatott realisztikus felvételek, a kiváló szereplők és a komplex vizuális effektusok egy egyedülálló, részletgazdag képi világot eredményeztek" - mondta Galán Géza, a Futureal-kisfilm rendezője.

A Futureal-csoport az elmúlt években erőteljes nemzetközi terjeszkedésbe kezdett. A cégcsoport 1,3 milliárd euró értékű folyamatban lévő fejlesztéseivel a közép-európai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé vált. A vállalat számos ingatlanfejlesztésen dolgozik Romániában és Lengyelországban, de aktívan jelen van Németországban és az Egyesült Államokban is.

"A Futureal a közép-európai régió egyik vezető ingatlanfejlesztő cégcsoportja. A Corvin Sétányt is megálmodó vállalatunk számára egy olyan, előremutató filmet kívántunk létrehozni, amely mind minőségében mind mondanivalójában, nemzetközi szinten is megállja a helyét. Az imázsfilm méltó módon képviseli a cégcsoportot, ezért számos jövőbeni marketingkommunikációs aktivitásban kiemelt szerepet kap itthon és külföldön" - tette hozzá Szili Tímea, a Futureal-csoport marketingvezetője.

"A Futureal új kisfilmje egyfajta különlegesség, mivel az iparági trenddel ellentétben, nem egy adott projekt ismertetésére, hanem az egyedülálló fejlesztéseket valóra váltó cégcsoportunk bemutatására törekszik. A kreatív alkotómunka eredményeként, az imázsfilm jelenetről jelenetre fedi fel a Futureal-csoport filozófiáját, amelynek mentén a több mint 300 fős csapatunk újragondolja a minket körülvevő világot." - hangsúlyozta Szentmiklósy Attila, a Futureal arculati igazgatója.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Cordia az idei Tihanyi Félmaraton főtámogatója
  Új projektigazgató a Corvin Technology Park-nál
  Szakmai elismerést kapott a Futureal imázsfilmje
  A jövő irodaházai megkedveltetik az irodai munkát
  Konténerből kialakított dizájnirodát nyitott a Futureal-csoport
  MagyarBrands-díjat nyert a Futureal
  Nemzetközi bérlőkkel bővül a Sziget Center

További hírek ebben a kategóriában

Az MRSZ és társszövetségei a rek...
Három új termék a Dreher családb...
A Rama Süti Challenge branded co...
Az OTP Ingatlanpont reklámsoroza...