Hírek
21740 hír az adatbázisban
Nőtt a Nanushka divatcég árbevétele
MTI + Marketinginfo.hu - 2018-04-26 10:12
Kereskedelem

Tavaly duplájára, 760 millió forintra nőtt a Nanushka magyar divatmárkát tulajdonló cég árbevétele.

A cég árbevétele az április végéig beérkezett megrendelések alapján idén meghaladhatja a 2,1 milliárd forintot - közölte Baldaszti Péter társtulajdonos háttérbeszélgetésen, Budapesten.

A Nanushka 2016-ban mintegy 67,57 millió forint veszteséget könyvelt el, Baldaszti Péter tájékoztatása szerint tavaly is mínuszban zárt, ugyanakkor idén a konzervatív várakozás szerint is már nyereséges lehet. A társtulajdonos elmondta, hogy a divatcég mostanra 46 országban van jelen, viszonteladóinak száma az elmúlt egy évben százról kétszázra emelkedett, amelynek köszönhetően tavaly 17 500 ruhát adtak el, idén pedig a megrendelések alapján 70 ezer ruhát értékesíthetnek. A társaság árbevételét jelentősen meghatározó exportból tavaly mintegy 600 millió forint bevétel származott, a megrendelések alapján idén ez elérheti az 1,8 milliárd forintot. Az online értékesítéséből a teljes árbevétel 20 százaléka származik - tette hozzá.

Megjegyezte, hogy a korábban csődközeli állapotban lévő cég növekedésében szerepe volt annak, hogy a társaság 2016 novemberében 300 millió forint finanszírozási keretet kapott a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő által kezelt Exim Növekedési Magántőkealapból, amelyet végül több körben összesen 800 millió forintra emeltek. Emellett új üzleti modellt építettek ki, többek között saját nemzetközi értékesítési csapatot hoztak létre, valamint megújították a magyarországi kiskereskedelmi hálózatot, amelynek részeként referenciabolttá alakították a budapesti Bécsi utcai üzletet. A jövőben megújítják webáruházat, kiegészítőkkel bővítik a márka termékpalettáját, illetve jelenleg is keresik az idén Los Angelesben nyitott üzlet után a nemzetközi terjeszkedés következő állomását - mondta Baldaszti Péter. Kitért arra is, hogy a divatcég dolgozói létszáma is nőtt: tavalyelőtt a leányvállatokkal együtt 20 munkatársuk volt, amely tavaly 52-re, idén pedig 60-ra emelkedett.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A „Normcore – akadálymentes divat” az Allee-ban
  Merész kampány az Arena Mall-tól
  Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég

További hírek ebben a kategóriában

ALDI és az E.ON együttműködése
Kevesebb műanyag a Lidl-nél
Visszahívták a gyerekeknek szánt...
A Huawei új üzlete