Hírek
23678 hír az adatbázisban
Új Rexona-kampány
Marketinginfo.hu - 2018-04-24 14:32
Outdoor/indoor

A Rexona idén tavasszal dobta piacra legújabb izzadásgátlóját, amely egyszerre bánik el a szagokkal, az izzadsággal és a foltokkal.

A kreatív anyagok a hónaljas banda három tagjának képében ezeket a termékelőnyöket személyesítik meg.

"A kampánnyal a fővárosi tömegközlekedés utasait szerettük volna megszólítani egy olyan üzenettel, ami kitűnik a tömegből, és amit mindenki örömmel fogad, aki csúcsidőszakban villamosra vagy metróra száll egy forró tavaszi napon. Nagyon élveztük azt a folyamatot, amíg megszülettek a kampány főszereplői, akik sikeresnek bizonyultak: az embereket meghökkentik, de szórakoztatják is, és éppen ez volt a célunk a hónaljas banda megalkotásával" - fogalmazott Béke-Dajkó Anett, a Rexona brand menedzsere.

A bűzös borz, a verejtékben úszó ponty és a foltos leopárd rabosítási fotóit Budapesten, a 4-6-os villamos és a 3-as metró vonalán lehet megtekinteni.

A kampányt az Unilever megbízásából az ACG Reklámügynökség készítette.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan mérsékelhető természetes módon a túlzott izzadás nyáron? (x)
  13 milliárd forint fölött az izzadásgátlók éves forgalma
  Designer iroda a budai villamos remíz helyén
  Az ACG a hazai tervezőkért
  Évfordulós film az ACG-től a Bátor Tábornak
  Nappal plakát, este ágy
  POPAI Awards győztes lett a Rexona
  Az ACG tarolt az EACA CARE reklámversenyen

További hírek ebben a kategóriában

Mi minden készíthető famintás al...
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmá...
Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...