A kreatív anyagok a hónaljas banda három tagjának képében ezeket a termékelőnyöket személyesítik meg.
"A kampánnyal a fővárosi tömegközlekedés utasait szerettük volna megszólítani egy olyan üzenettel, ami kitűnik a tömegből, és amit mindenki örömmel fogad, aki csúcsidőszakban villamosra vagy metróra száll egy forró tavaszi napon. Nagyon élveztük azt a folyamatot, amíg megszülettek a kampány főszereplői, akik sikeresnek bizonyultak: az embereket meghökkentik, de szórakoztatják is, és éppen ez volt a célunk a hónaljas banda megalkotásával" - fogalmazott Béke-Dajkó Anett, a Rexona brand menedzsere.
A bűzös borz, a verejtékben úszó ponty és a foltos leopárd rabosítási fotóit Budapesten, a 4-6-os villamos és a 3-as metró vonalán lehet megtekinteni.
A kampányt az Unilever megbízásából az ACG Reklámügynökség készítette.