Hírek
22709 hír az adatbázisban
Valós érzelmek a Milka plakátokon
Marketinginfo.hu - 2018-04-23 09:56
Outdoor/indoor

Mondd el, Te hogy szereted a Milkát - ezt a kérést intézte a márka a fogyasztók felé idei első kampányában.


A cél az volt, hogy a csokirajongók merjék kifejezni pozitív érzéseiket, gondolataikat, a leginspiratívabb írások pedig citylight és online hirdetések formájában kerültek a nagynyilvánosság elé. Az egy hónapos kampány során közel 7000 feltöltés érkezett a kezdeményezés támogatására létrehozott platformra, ezzel pedig a fogyasztók újra megmutatták mennyire igaz a Milka szlogenje: "A gyengédség bennünk rejlik".

A tapasztalat azt mutatja, hogy sokan nehezen beszélnek az érzelmekről. Éppen ezért a gyengédség nagyköveteként ismert Milka a HPS-sel karöltve olyan kampánnyal rukkolt elő, amelyben lehetőséget biztosított a márkához kötődő pozitív érzések kifejezésére. A fogyasztók feladata az volt, hogy egy erre a célra dedikált platformon egészítsék ki az alábbi mondatot: "Úgy szeretem a Milkát, mint...". A kampány időtartama alatt közel 7000 feltöltés érkezett. A legtöbben a családi és párkapcsolatokra utaló gondolatokat fogalmaztak meg, de a közkedvelt természeti jelenségek (szivárvány, tavaszi napsütés) is gyakran jelentek meg.

A fogyasztók véleményének feltérképezése és tapasztalataik bemutatása mellet, a kampány célja a klasszikus, 100%-ban alpesi tejből készült táblás csokoládék és a gyengédség üzenetének, azaz a Milka DNS-ének népszerűsítése volt.

A kampány felvezető szakaszában Liptai Claudia is részt vett, aki köztudottan nagy márkarajongó, aki már többször elmondta, hogy minden kocka csoki visszaidézi gyermekkora emlékeit. A kampánynak pedig ez is célja volt: arra biztatni a fogyasztókat, hogy merjék kifejezni azt az érzést, ami a termék elfogyasztása után tör rájuk. A résztvevők többségéhez hasonlóan a műsorvezető is a nyugodt családi pillanatokat állította párhuzamba a Milkával. Őt váltották az országszerte elhelyezett 140 plakáton és online hirdetésekben azok a fogyasztók, akik a leginspirálóbb mondatokat töltötték fel.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megérkezett a Milka Dark Milk
  Egymásra hangolt énekesek és ízek a Milka új kampányában
  A Milka BTL kampánya
  Székesfehérvári Milka az egész Európában
  Társasjáték a Milkától
  A Milka legújabb promóciója
  Hokimeccsen kampányolt a Milka
  Élménydús kampány a Milkától
  Gyengédséggel hálózza be az országot a Milka
  115 éves a Milka

További hírek ebben a kategóriában

Az Egyesült Királyság stabil mob...
Megszépült Kelenföldön a vasútál...
A Coca-Cola különleges plakátjai...
Alkotások használt gumiabroncsok...