Hírek
20073 hír az adatbázisban
Tízszeresére nőtt a magyar ételpornós startup
Marketinginfo.hu - 2018-04-11 09:04
Egészségmarketing

Minden várakozást felülmúlóan teljesít a 2017 elején indult YoloFoodPorn.

A YoloFoodPorn egy év alatt kinőtte magát száz négyzetméteres konyhájából, ma már egy csúcstechnológiával felszerelt, négyszer akkora alapterületű, ötcsillagos szálloda konyhájához hasonlító műhellyel rendelkeznek. A személyzet is megtöbbszöröződött.

A startup mottója, hogy az egészség sosem volt még ennyire finom. Ennek tükrében kooperálni kezdtek Németh Dorottya fitneszvilágbajnokkal, a cukorbetegeknek pedig a Sportkontroll dietetikusai állítják össze a menüket.

"A filozófiánkból nem adtunk vissza, nem alkuszunk. Továbbra is nagyon jó minőségű élelmiszerekből dolgozunk, nagy hangsúlyt fektetünk a tálalásra és komposztálható a csomagolóanyagunk. A mai napig hajnalban kezdődnek az előkészületek és a főzésbefejezések. Ameddig csak bírjuk, szeretnénk ezt a színvonalat tartani. Egyre több menükategóriánk van, miközben árat nem emeltünk" - magyarázta Kiss Gábor séf, aki korábban világszerte vezette ötcsillagos szállodák konyháit, de főzött már nagykövetségeken és államfőknek is.

A cég ideológiája, hogy sose ragaszkodjunk a megszokotthoz, ízleljünk meg más ételeket is, ne legyenek előítéleteink és kipróbálás után mondjuk csak véleményt. A sokszínű, nem gyakran ismétlődő ételsorokat tartalmazó étrend ugyanis önmagában komoly biztosítékot jelent arra, hogy minden szükséges tápanyagot megkap a szervezetünk.

Bár eleinte többen nevettek rajtuk, folyamatosan egyre több rendelést vesznek fel. Kiss Gábor szerint a siker kulcsa a kitartásuk.

"Vevőcentrikusak vagyunk, ha hibázunk is, megpróbáljuk azt kompenzálni, hiszen mi is emberek vagyunk és nincs tökéletes konyha. Futárjaink, mint a felszolgálók, személyes kontaktban vannak a vevőinkkel, illedelmesek és ők is mindent megtesznek a cég érdekében. Odafigyelünk továbbá az apróságokra, amire más nem nagyon: nőnapon például minden hölgy vevőnknek virágot küldtünk ki. Nüanszok, de hosszú távon megéri" - nyilatkozta a YoloFoodPorn séfje.

Mint Kiss Gábor fogalmazott, tapasztalataik szerint nem a felső tízezer eszi az ételeiket, mert az átlagemberek számára is elérhető áraik vannak. Míg náluk egy főételt 1700 forintért megkapnak a vevők kiszállítással együtt, tényleg jó minőségben, úgy a konkurens cégeknél csak 20-30 százalékkal olcsóbb egy ebéd.

"Az emberek inkább kifizetik a többletköltséget, csak legyen igényes, finom az étel, normális kiszolgálásban. A mi konyhánk igenis megfelel egy ötcsillagos szálloda technológiájának, nem az átlag vagyunk, és ezzel kitöltöttünk egy űrt, ami még nem volt a piacon. Eleinte én kopogtattam mindenhova, most már nálunk kopogtatnak a partnerek" - tette hozzá a séf.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További hírek ebben a kategóriában

Kevesebb ember sportol Európában
A Richter nyerte a 2017. évi Inn...
Mozgással az éhezés ellen
Egészségügyi szűrővizsgálat a Fl...