Hírek
21144 hír az adatbázisban
Eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről
Marketinginfo.hu - 2018-04-03 13:59
CSR

A Lidl a környezettudatosság jegyében kiemelt figyelmet fordít a műanyag-felhasználás minimalizálására. Saját márkás termékeik csomagolásáról fokozatosan tűnik el a felesleges műanyag.

A Lidl és Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport Európa-szerte a termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának csökkentésére törekszik, s élen jár az újrahasznosítási folyamatokat érintő innovációk terén. Fontos a számukra, hogy - a választék 70 százalékát jelentő - saját márkás termékek csomagolásánál egyre kevesebb műanyagra legyen szükség, amit Magyarországon is érzékelnek majd a vásárlók.

A Lidl innovatív és felelős vállalatként kiemelt figyelmet fordít az energia- és környezettudatos működésre minden országban, ahol jelen van. A fenntartható árutermelés támogatása, az újrahasznosítható csomagolóanyagok visszavétele mellett figyel például arra is, hogy áruházai kevesebb fűtési energiát és áramot használjanak, szén-dioxidot kibocsátásuk kisebb legyen egy átlagos élelmiszer-áruházhoz képest. Az üzletekben is kizárólag energiatakarékos led-izzókat használnak. Beszállítóikkal szorosan együttműködve hosszú idő óta vizsgálják azt is, hogy mely termékek esetében tudják teljesen mellőzni a műanyag csomagolást és mely esetekben lehet alternatív csomagolási módszerekhez fordulni.

Magyarországon az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás: a tervek szerint augusztustól a megújult csomagolásnak köszönhetően az italok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, ennek eredményeként hazánkban évente közel öt tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni.
 
  • A Lidl Magyarország más árucsoportok esetében is a legmegfelelőbb csomagolási koncepció kialakítására törekszik. Áruházainkban és logisztikai központjainkban a munkafolyamatok során keletkezett műanyagokat és fóliaanyagokat már most is 90 százalékot meghaladó mértékben hasznosítjuk újra. Arra törekszünk, hogy tovább csökkenthessük a műanyag-felhasználást, az újrahasznosítás mértékét pedig növeljük - mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.


A környezettudatosságot tekintve más területeken is jó példával járnak elöl: a Lidl Magyarország a SuperStore 2017 verseny közönségdíját a fővárosban található, Hungária körúti környezetbarát áruházával nyerte el. Szintén Budapesten két áruházánál is kiépített elektromos töltőállomást, ezzel is hozzájárulva a fenntartható hazai közlekedés megteremtéséhez.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Lidl kampánya a hátrányos helyzetű gyermekek támogatásáért
  Fajátékok a Lidl-től karácsonyra
  Úsznak a cégek a műanyagban
  A Lidl a műanyaghulladék visszaszorításáért
  Új jelölést vezet be a Lidl a paradicsomokra
  Kizárólag hazai dinnye a Lidl-ben
  Jelentősen csökkenti a tojásárakat a Lidl
  Visszahívják a Lidl Lupilu szénsavmentes ásványvizeket
  A 36. Lidl Balaton-átúszás
  A vásárlók négy kategóriában is a Lidl-t választják
  20 százalékkal nőtt a Lidl borexportja
  Csökkenti a tojásárakat a Lidl
  Egységes szabályzatot adott ki a Lidl
  Béremelés a Lidl-nél
  Januártól jelentős árcsökkenés a Lidl-ben
  Sikeres lett a Lidl Magyarország idei Telitálka kampánya
  Megjelent a Lidl idei szakácskönyve

További hírek ebben a kategóriában

Együttműködés az Óbudai Egyetem ...
Lidl kampánya a hátrányos helyze...
Elindult az Angyalváró-Cipősdobo...
Közel 200 tonna élelmiszeradomán...