Hírek
20233 hír az adatbázisban
Employer Branding Award 2017
Marketinginfo.hu - 2018-03-29 15:16
Márkák

2018. márciusban átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben harmadik alkalommal írta ki Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Az MPRSz Employer Branding Tagozata (EB Tagozat) a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdette meg, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertetesse a szakmai közönséggel. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek. Az MPRSZ EB Tagozatának céljai között szerepel továbbá a kommunikációs és HR szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztése a magyar munkáltatók körében. Ennek egyik fontos eleme az Employer Branding Award.

"Az idei pályázatok tartalma igazolja az általunk jelzett trendet: egyre több vállalat irányítja a fókuszt a bevonzásról a megtartásra. A megtartásban pedig egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, például az első munkanapnak, az onboardingnak, a rugalmas munkavégzési formák biztosításának, a belsős rendezvényeknek, a munkavállalói közösség tudatos építésének. Örvendetes tendencia, hogy a külső kommunikáció mellé felzárkózni látszik a belső kommunikáció is. A jelöltélmény is egyre inkább dominál, hiszen nem mindegy, hogy milyen érzésekkel érkezik egy jelölt az interjúra, milyen az interjúvezetés, és mik az első benyomások a céget illetően. Örömteli, hogy a pályaművek egyre magasabb színvonalról és átgondoltságról tesznek tanúbizonyságot. A pályázatok száma megkétszereződött a tavalyi évhez képest, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését és a díj presztízsnövekedését" - mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.

A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 8 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában (Éves Employer Branding Stratégia és Employer Branding Kampány) és kiválasztotta a tavalyi év legjobbjait.

Az idei zsűri tagjai voltak:
 
  • Bek-Balla László (Estre Bank Hungary Zrt.) - emberi erőforrás menedzsment vezető
  • Bene Nikoletta (SPAR) - marketingvezető,
  • Bocskai István (Takarékbank Zrt.) -kommunikációs vezető
  • Dr. Fodor Mónika (Continental Hungaria Kft.) - senior marketing és pr koordinátor
  • Gigler Anita (ROSSMANN Magyarország Kft.) - HR-vezető
  • György Gábor (Brand Excellence) - ügyvezető igazgató
  • Jobbágy Eszter (Hewlett Packard Informatikai Kft.) - HR-vezető
  • Kádár Balázs - MPRSz Employer Branding Tagozat vezetője és elnökségi tag
  • Marton Klaudia (Groupama Biztosító Zrt.) - HR-igazgató
  • Szekeres Zita (DHL Supply Chain) - HR-igazgató
  • Túri Péter (Waberer's International Nyrt.) - HR szakigazgató
  • Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) - HR és vállalati kommunikációs vezető



A győztesek:

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2017-ben a következő vállalatok nyerték el:

Fődíj (kategóriák feletti):
 
  • Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft. - Hello Roar! Dolgozz szabadon, a világ a tiéd!


Employer Branding Éves Stratégia kategória- Közepes vállalat:
 
  • 1. Arany minősítés: Shoptec Kft. - Employer Branding kiépítése a Shoptec Kft-nél 2017


Employer Branding Éves Stratégia kategória - Nagyvállalat:
 
  • 1. Arany minősítés: BT ROC Kft. - Employer Branding Strategy - BT Regional Operational Centre
  • 2. Ezüst minősítés: Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. - Employer Branding Startégia 2017
  • 3. Bronz minősítés: Erste Bank Hungary Zrt. - Mi vagyunk az Erste!


Employer Branding Kampány kategória- Közepes vállalat:
 
  • 1. Arany minősítés: Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft. - Hello Roar! Dolgozz szabadon, a világ a tiéd!
  • 2. Ezüst minősítés: Continental Hungária Kft. - "Lótuszvirág, az összefogás jelképe"
  • 3. Bronz minősítés: ShiwaForce.com Zrt. - StatusApp - Munkavállalói élmény a digitális korban


Employer Branding kampány kategória- Nagyvállalat:
 
  • 1. Arany minősítés: Magyar Telekom Nyrt.- 2017. tavaszi employer branding kampány
  • 2. Ezüst minősítés: NI Hungary Kft. - NI Debrecen, Karrier és magánélet Shared Service Toborzó Kampány
  • 3. Bronz minősítés: Bosch Csoport - Bosch Magyarország - karrier film stratégia


Az Employer Branding Award 2018 kiírása ez év őszén várható.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Munkáltatói márkaépítés felmérés 2017
  Employer Branding Award 2017
  Arany fokozatú munkáltatói díjat kapott a VELUX
  Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit
  Fontos változás az Employer Branding Award-on
  Újra Employer Branding Award
  Új díjat hirdet a PR Szövetség

További hírek ebben a kategóriában

Franciaországban gyártják az els...
A 160. évfordulóját ünnepli Gerb...
Modern arculat a Bayer-nél
A Samsonite új projektje