Hírek
20219 hír az adatbázisban
Csomagolást váltott a Poli-Farbe Platinum
Marketinginfo.hu - 2018-03-13 11:35
Márkák

Megújult az egyik legkedveltebb beltéri festékcsalád arculata, amely nemrég elnyerte Az Év Terméke díjat is.

2018 tavaszától megújult csomagolással kerül piacra a Poli-Farbe Platinum egyrétegű beltéri falfesték. Idén 6 új trendszín kapott helyet a palettán, így az otthonukat megújítani vágyók már 57 készre kevert színből választhatnak. A Poli-Farbe Platinum egy rétegben is tökéletesen fed, bevonata matt és tartós, emellett csepegésmentes és illatosított, továbbá nem tartalmaz hozzáadott formaldehidet. A receptúra 2014-ben elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat, 2018-ban pedig Az Év Terméke lett beltéri falfesték kategóriában a fogyasztók döntése alapján.
 
  • Az új arculattal a dizájn mellett a praktikumra helyeztük a hangsúlyt. Azzal, hogy megszüntettük az 5 színcsoportos csomagolást, egyszerűbbé tettük a termékek kihelyezését. Az egyszerű, modern és letisztult csomagoláson látható nagyméretű, színhű színmutató címkével a vásárlókat segítjük a választásban. A Poli-Farbe Platinum emblematikus virágait mindenképpen szerettük volna megtartani, de azokat is újragondoltuk, így mostantól rajzos, stilizált virágok szerepelnek a dobozokon pasztell árnyalatokban. A legfontosabb terméktulajdonságok is az arculatra kerültek, ezeket piktogramokkal mutatjuk be - mondta Szabó Antal, a Poli-Farbe ügyvezető igazgatója.


A bócsai székhelyű Poli-Farbe Vegyipari Kft. családi vállalkozásból nőtte ki magát Magyarország meghatározó festék- és vakolatgyárává. Míg a konkurensek többsége beszüntette a gyártást Magyarországon, és csak külföldi receptúrákat értékesíti a vásárlóknak, addig a Poli-Farbe magyar vegyipari szakemberei segítségével, saját laboratóriumban és modern gyártógépekkel folyamatosan bővíti termékkínálatát. A vállalat 1992-es alapítása óta sikeres fejlesztésekkel és innovációkkal halad előre, és ma már a magyarországi piacvezető szerep elérésének küszöbén áll. A vállalat 2017-ben mérföldkő beruházást hajtott végre: a több mint egymilliárd forintból felépített, robottechnológiával és korszerű gyártósorral felszerelt új üzemegysége újabb nagy lökést ad a magyar festékek versenyképességének világszerte.

Az új termékarculat letisztultsága és eleganciája a Focus Creative munkáját dicséri. A Poli-Farbe kommunikációs ügynöksége a KRQ Communications.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Várost szépítettek a műegyetemisták
  Kórházi felújítást támogatott a Poli-Farbe
  Iskolai felújítást segített a Poli-Farbe
  Nagy dobás a Poli-Farbetól
  Sikeresen lobbizott a Poli-Farbe
  Köztéri akció a Poli-Farbetól
  Friss arculattal, reklámmal és promócióval a Poli-Farbe
  Új arculat és reklámfilm a Poli-Farbe-nél

További hírek ebben a kategóriában

b Modern arculat a Bayer-nél
2018-05-22 15:10
s A Samsonite új projektje
2018-05-18 15:59
A Volkswagen erősít az SUV szegm...
Dr. Almási Kitti a BMW Magyarors...
Jelentett a Henkel
Intelligens chip az adidas új fu...