Az ügyfelek testreszabása a keserűségük miatt
Marketinginfo.hu - 2018-03-08 18:59
Outdoor/indoor

A bárok ügyfeleit arra ösztönözte a Farnham Ale & Lager, hogy "mérje fel a keserűségüket", amikor a sportcsapat bárokban játszik.

Ha a csapataikat legyőzték, akkor a zsákot üthetik, hogy pontokat szerezzenek - minél keserűbb a kedve, annál keserűbb lesz a söre - áll a Pioneering OOH-n.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  III. Indoor Sörfesztivál a 100 éves Gellértben
  POS Services, Mondelez, SCA sikerek a nyolcadik POPAI Awards-on
  Drónok uralták a terepet az Ericssonban
  Az Allee Art Gallery-ben kortárs képzőművészek alkotnak

További hírek ebben a kategóriában

Újabb öt mozgó bankfiókot állít ...
Óriási oroszlán a Hungária körút...
Szuperkényelmes futószőnyeg egy ...
Elismerték a SPAR Adni öröm! kam...