Hírek
20369 hír az adatbázisban
Senior stratégát igazolt a Republic Group
Marketinginfo.hu - 2018-03-06 13:22
Karrier

A full service ügynökség stratégiai divízióját Fási Kata erősíti.

Fási Kata mintegy tíz éve dolgozik a szakmában, korábban a telekommunikáció volt a fő fókuszterülete. Pályafutását hazánk egyik legnagyobb online ügynökségénél, az Arcus Interactive Groupnál kezdte. Ezt követően a MEC-ben (Wavemaker) mélyítette el kommunikációs stratégiai tudását, melynek során a content divíziót erősítve kreatív területen is komoly tapasztalatokat szerzett. Dolgozott továbbá a PHD és a Team Red digitális vezetőjeként, majd a DDB Budapestnél stratégiai tervezőként, ahol kreatív és digitális területen kamatoztatta innovatív szemléletét. Karrierje során számos hazai és nemzetközi nagymárkán dolgozott, mint például a McDonald's, az Auchan, a Danone, az Unilever, a Storck, a Budapest Bank, a CIB, az Aegon, az IKEA, az Imetec Bellissima, a Magyar Telekom, a Vodafone, a Telenor és a UPC.

Fási Kata, aki jelenleg olyan ügyfelek pozicionálásán és integrált kommunikációs stratégiáján dolgozik, mint a Budapest Bank, UNIQA, Jaguar / Land Rover, Danone, Sberbank, Souldrops, Párisi Udvar Hotel - The Unbound Collecton by Hyatt, Mellow Mood Hotels, METRO, BORS, Training360 vagy a Pilkington.


"A stratégia kreativitás is egyben és többnek kell lennie, mint adat szintetizálás. Ehhez ismerni kell a trendeket, a társadalmat, a kultúrát, amelyben élünk, összességében tehát a fogyasztót. Emellett néha el kell elengednünk a képzeletünket a tekintetben, hogy mit tudunk kihozni egy márkából. Szeretném, hogy a Republic Group továbbra is professzionális, innovatív, trendszetter munkákkal tudjon hozzájárulni ügyfeleink sikeréhez, amelyek nem csak önmagukért léteznek, hanem erős stratégiai pilléreken állva valós és hosszú távú eredményességet biztosítanak számukra. Jean-Marie Dru nyomán abban hiszek, hogy a stratéga feladata a tervezési folyamatban az első kreatív "ugrás" (leap) megtétele, amely biztos alapokon nyugszik, és így a gondolkodást megfelelő irányba képes terelni." - nyilatkozta Fási Kata, aki szakértelmével nemcsupán a Republic Group ügyfélportfóliójának nyújt teljeskörű kommunikációs támogatást, hanem a divíziók közötti stratégiai szemlélet kialakításában és menedzselésében is szorosan együttműködik a menedzsmenttel.

"A Republic Group elsőként kezdett el foglalkozni Magyarországon tudatos márkaépítéssel. Ezen a területen egyedülálló tapasztalattal rendelkezünk. Kata érkezésével úgy gondolom, hogy a stratégiai gondolkodás és a nemzetközi viszonylatban is haladó kreatív víziók egyesülnek. Külön célként tűztük ki, hogy a stratégia és a kreatív divízió ne különálló, egymástól idegen egységként működjön, hanem szimbiózisban létezzenek, így a stratégiai department megfelelő kreatív táptalajt nyújt az alkotó gondolkodás számára." - tette hozzá Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója.

"A tavalyi év impozáns hazai és nemzetközi sikerei után, az idei évben a Republic Group több mint 30 fős kreatív csapatának legfontosabb feladata a cég new business törekvéseinek legmagasabb színvonalú támogatása. Hiszem, hogy Kata érkezésével ehhez inspiráló energiákat és előremutató szakmai segítséget kapnak." - mondta Márton Szabolcs, az ügynökség kreatív igazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group
  Új digitális vezetőt igazolt a Republic Group
  Új kreatív igazgató a Republic Groupnál
  Crane: A Republic Grouptól érkezik az új Senior Account Executive

További hírek ebben a kategóriában

Új elnököt választott a Magyar V...
Videó öninterjú a K&H-nál
Magyar feltaláló nyerte Brüsszel...
Több példakép értékű szakember k...