Hírek
20370 hír az adatbázisban
21 napos kampányt indított a LEGO
Marketinginfo.hu - 2018-03-06 10:52
Reklám

"Ne zavard a játékidőt!" címmel 21 napos kampányt indított a LEGO DUPLO, arra ösztönözve és bátorítva a szülőket, hogy vizsgálják meg, hogyan használják a közösségi médiát gyermekeik jelenlétében.

"Míg mindannyian a mobiltelefonunkon lógunk, gondolnunk kellene arra, hogy kikapcsoljuk, amikor kapcsolatot teremtünk a kisgyerekeinkkel. A gyerekek annyi mindent tőlünk tanulnak - ne akarjuk ellehetetleníteni ezt! Vegyük a nyelvtanulást. Ez a folyamat nem történik meg vákuumban; az óvodai gondozók a gyerekekkel arról beszélgetnek, ami érdekli őket, így segítve őket új szavak és új kifejezésmódok megismerésében. Kutatásaink azt mutatják, hogy a szülő és gyermek között zajló beszélgetést megszakító mobiltelefon-használat megzavarja a gyermeket a szavak tanulásában. Adj magadnak és gyermekednek egy kis szünetet! Tedd el a játékidő alatt! "- javasolja Roberta Golinkoff, PhD: professzor, Tanárképző Intézet, Delaware-i Egyetem.

"Tudjuk, hogy a szülők manapság sokkal inkább szenvednek időhiányban, mint korábban bármikor, egyensúlyoznak a karrierjük, az énidejük és a szülői szerepük között. Sokan éreznek bűntudatot azért, mert nem töltenek annyi időt a kicsikkel, mint szeretnének. Reméljük, hogy a "Ne zavard a játékidőt!" kampánnyal megerősítjük a szülőket abban, hogy nem az számít, hogy mennyi időt töltenek a gyermekükkel, hanem a játék közben megélt tartalmas pillanatok az igazán fontosak. A kampány célja, hogy inspirálja a szülőket és felhívja a figyelmüket arra, hogy vegyék komolyan a játékkal töltött időt."- mondta Steffen Jensen, a LEGO Csoport senior marketingigazgatója.

"Az embereknek emberekre van szükségük. A tanulás alapja a felnőttek és a gyermekek közötti kapcsolat. Bármi, ami megzavarja ennek a kommunikációnak a természetes áramlását, megzavarja a gyermekek tanulási folyamatát.
Miközben hajlamosak vagyunk arra koncentrálni, hogy a gyermekek képernyő előtt töltött ideje megfosztja őket a fontos beszélgetésektől, a felnőttekre is fókuszálnunk kell. Minden egyes alkalommal, amikor kézbe vesszük a mobilunkat egy, a gyermekünkkel folytatott beszélgetés közben - minden alkalommal, amikor rápillantunk az új üzenetek miatt, és minden alkalommal, amikor a jól ismert pittyegést követően ellenőrizzük az e-mailjeinket, megtörjük az értékes pillanatok megélését gyermekünkben. Kutatásunk azt mutatja, hogy abban a megtört pillanatban, a beszélgetés elvész, és gyermekeink kevesebbet tanulnak. "- mondta Kathy Hirsh-Pasek PhD, a Temple Egyetem Pszichológia tanszékének pszichológia professzora és a Brookings Intézet vezetője.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  LEGO® elemek a fenntartható forrású anyagból
  Különleges mozdony LEGO-ból
  Ajándék utazás a Gyermekvasúton
  Fotósorozat a LEGO® Star Wars Microfighter szettekről
  Nőtt a Lego bevétele
  A LEGO a megújuló energiát támogat
  LEGO innovációk a BMW Motorrad közreműködésével
  Lego közösségi ter

További hírek ebben a kategóriában

Új krémtúróval rukkolt elő a Mil...
Kevert gyümölcsjoghurtokkal bőví...
Új ízzel debütált a Sprite
Megérkezett a Springfield nyári ...