Hírek
20369 hír az adatbázisban
A HOFER KG ALDI-üzleteket nyit Olaszországban
Marketinginfo.hu - 2018-03-06 09:28
Kereskedelem

Az ALDI olaszországi tevékenysége elindításával az ALDI DÉL vállalatcsoport már négy földrész tizenegy országában lesz jelen.

Az első olaszországi ALDI-üzletek március 1-i megnyitásával Castellanzában, Trentóban, Roveretóban és más városokban az ALDI DÉL vállalatcsoport tovább folytatja nemzetközi sikertörténetét. Így már az olaszországi vásárlók is élvezhetik az évtizedek óta bevált diszkontfilozófia előnyeit. A piacra lépés előkészítését az ALDI DÉL vállalatcsoport nemzetközi tevékenységének kiépítésében már korábban is részt vállaló osztrák HOFER KG végezte. Ausztria, Svájc, Szlovénia és Magyarország mellett a HOFER ezzel a vállalat olaszországi tevékenységét is támogatja.

"Olaszország nagy potenciállal rendelkező, izgalmas és fejlődőképes piac. Célunk, hogy sok éves piaci tapasztalataink kamatoztatásával mostantól a tőlünk megszokott kiváló ár-érték-aránnyal Európa déli részén is tartósan átalakítsuk és felrázzuk az olasz élelmiszer-kiskereskedelmet" - fogalmaz a HOFER KG elnök-vezérigazgatója, Günther Helm.

Az ausztriai stratégia újszerű interpretációja

Az olaszországi indulással a HOFER KG ismét bebizonyította, hogy képes a már jól bevált ötletei egyedi adaptációjára. A vállalat ugyanis jól ismert alapértékeit, az egyszerűséget, a felelősségvállalást és a megbízhatóságot az új helyszín belföldi adottságaihoz igazítja. A legfontosabb cél, hogy a teljes értékteremtési láncon belüli hatékony folyamatok kialakításával, a vásárlók a lehető legkedvezőbb árakon a lehető legmagasabb szintű bevásárlási élményben részesüljenek az ALDI-üzletekben.

"Innovatív diszkontlánc lévén a &187;mindent egy kézből kínáló üzlet&171; elve alapján, mint minden más ALDI-országban, itt is a mindennapi élet legfontosabb szükségleteit szolgáló termékek teljes körét biztosítjuk. Célunk, hogy vásárlóinkat megszabadítsuk a hosszú bevásárló utaktól és amennyire csak lehet, leegyszerűsítsük a vásárlás folyamatát" - fogalmaz Günther Helm. A HOFER KG elnök-vezérigazgatóját eddig vezérigazgatóként Michael Kronegger és Székács Tibor támogatták. A dinamikus növekedés és a nemzetközi terjeszkedés miatt 2018 februárjától Wolfgang Frisch is a HOFER KG kibővített cégvezetésének tagja. A Karlsruhéban végzett üzemgazdász 2001-ben regionális értékesítési vezetőként kezdte szakmai karrierjét Németországban az ALDI DÉL cégnél. Belföldi és külföldi állomáshelyek után Wolfgang Frisch legutóbb az ALDI DÉL Mülheimben működő logisztikai & szolgáltatási területének ügyvezető igazgatója volt.

Diszkontfilozófia olasz hatásokkal

Günther Helm CEO mellett az ALDI Olaszország tevékenységéért a helyszínen Michael Veiser vezérigazgató lesz a felelős. A cég március 1-jén egyszerre tíz ALDI-üzletet nyit, már az első évben több mint 45 további üzlet nyitását tervezi Észak-Olaszországban, és a későbbiekben is tovább kíván terjeszkedni. Az új élelmiszerüzletek belső kialakítását, illetve a boltok kínálatát külön az olaszországi piaci igények alapján fejlesztették ki.

Az olaszországi ALDI-üzletek kínálata a mindennapi élethez szükséges termékek széles palettáját öleli fel - és a jól ismert diszkontelv alapján - túlnyomórészt sajátmárkás termékekből áll. A termékek közel háromnegyede közvetlenül Olaszországból származik, mert az olasz vásárlók legfontosabb elvárásai az élelmiszerekkel kapcsolatban a regionalitás, a minőség és a frissesség. A lehető legjobb minőség folyamatos biztosítása érdekében az árucikkek gondos kiválasztási folyamaton esnek át, és széles körű tesztek eredményeként kerülnek az üzletekbe. Fő célunk, hogy az ALDI-ra jellemző igényességgel a vásárlók számára mindig kiváló minőségű termékeket kínáljunk a lehető legkedvezőbb áron.

"Olaszországban a friss árucikkekre helyezzük a hangsúlyt. A vásárlókat frissen sült, ropogós kenyérrel és péksüteménnyel az &171;Azon melegében&187; látványpékség olaszországi változata, a &8218;Pan del Di' sütöde várja. Tágas zöldség- és gyümölcsrészlegünk több mint 100 különféle terméket kínál. A cégfilozófiánk egyik fontos alapját képező &187;egyszerűen« jelzőt itt is átültettük a gyakorlatba, hiszen innovatív és egységes szempontokon alapuló üzletkoncepciónknak köszönhetően a vásárlók nagyon könnyen megtalálhatják, amit keresnek" - utal Günther Helm az "olaszországi modell" jellemzőire.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  150 fővel növeli magyarországi létszámát az ALDI
  Nemzetközi IT-támogatási központot alakít ki az ALDI
  Hét kategóriában díjazták az ALDI-t
  Karbonsemleges működés az ALDI-nál
  Sikeres magyar márkát vásárol meg az ALDI
  Országosan egységes bértáblát alkalmaz az Aldi
  Zöld kezdeményezések az ALDI-nál
  Az ALDI jelenléte a fesztiválokon
  Pop-up üzletek az ALDI-tól
  Zöldárammal látja el a MOL az ALDI Magyarországot
  Hosszú távú kutatási projektbe kezd az ALDI

További hírek ebben a kategóriában

t Jól teljesített a Tesco
2018-06-18 18:02
Szolnoki Tesco szupermarket lett...
A PayPal együttműködést kötött a...
Kétmilliárd forintos beruházássa...
Változatlanul a Tesco áll a magy...