Hírek
22867 hír az adatbázisban
A Tihany Válogatás és Karaván termékei új csomagolásban
Marketinginfo.hu - 2018-02-20 14:18
Márkák

Az eddigieknél hangsúlyosabban jelennek meg a termékfotók, és az új színvilágnak köszönhetően letisztultabb képet nyújtanak a Tihany Válogatás és Karaván sajtok új csomagolásai.

A Tihany Válogatás név ma már egyet jelent a camembert sajttal. Ezért is volt fontos a márka számára, hogy a termékek még látványosabban jelenjenek meg az üzletek polcain és az egyes termékek színvilága segítse a különböző íz variánsok könnyebb megkülönböztethetőségét. Így mind a 9 termék jellegzetes, de egymással is jól harmonizáló színt kapott.

"Az új trendnek megfelelően az idei év termék innovációi - a Tihany Krémes és Aromás, illetve a Tihany Krémvarázs - már a megújult márkadizájnnal összhangban lévő csomagolást kaptak." - tájékoztatott Gábor Andrea a Pannontej Zrt. Marketing igazgatója.


A Karaván márka esetében a megújulás során inkább a racionális termékelőnyök kihangsúlyozása kerül előtérbe, ezzel a magas színvonal és minőség asszociációja a cél.

"A Karaván csomagolások arculatváltása egyben egy első lépés is egy markánsabb márka kommunikáció irányába. A jövőben az eddiginél határozottabb irányvonal képviselése a célunk, amely még egyértelműbben kommunikálja majd a Karaván márka értékeit a fogyasztók számára." - tette hozzá Gábor Andrea





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Francia sajtot hívott vissza a gyártója
  Új termékkategória a Pannontejtől

További hírek ebben a kategóriában

c Orosz kólagyártó
2022-08-03 09:31
Intersnack az elmúlt 30 évben
Bemutatjuk az 5 Guinness rekorde...
Hatalmas érdeklődés a sneaker pi...
Hogyan válasszunk a gyereknek sp...