Hírek
20369 hír az adatbázisban
Ismét az ACG Magyarország legsikeresebb ügynöksége
Marketinginfo.hu - 2018-02-16 18:09
Reklám

Idén harmadik alkalommal vezeti az ACG Reklámügynökség a marketing- és reklámszakma legrangosabb hazai listáját, az M+ Listát.

Az ACG az M+ Lista alapítása óta harmadszor ért el összesített első helyezést a szakmai megmérettetésen, amely hiteles és transzparens módon összegzi a magyarországi ügynökségek és kampányok hazai, illetve nemzetközi versenyeken elért éves eredményeit. A listát a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Kreatív magazin közösen jegyzi.

Az ügynökség legsikeresebb munkái 2017-ben a Golden Drum reklámfesztiválon film kategóriában arannyal díjazott "Meddig Mehet!" családon belüli erőszak ellenes kampány, valamint a Soproni számára készített "Ami közös bennünk", a márkát újrapozicionáló nagy integrált kampánya voltak.

"Az elmúlt időszak nagyon izgalmas volt számunkra: 2017 májusában harmadik alkalommal lettünk világelsők a független ügynökségek közt az Effie World Wide által létrehozott Effie Efficiency Index alapján, majd az Év Ügynöksége lettünk az Arany Penge kreatív fesztiválon, aztán novemberben újra a legtöbb díjat nyertük az Effie hazai fordulóján. Idén januárban hivatalosan is megnyitottuk új irodánkat, most pedig a hazai ügynökségek hivatalos rangsoraként elismert M+ lista vezető pozícióját ünnepelhetjük. De ezzel szerencsére nem értek véget az izgalmak: ma kiderül az is, hogy szerepeltünk új székházunkkal az Év Irodája versenyen" - tette hozzá az ügyvezető.

"Nagyon büszkék vagyunk a PR-listán elért helyezésünkre, és az külön öröm, hogy mindezt nem önálló ügynökségként, hanem egy reklámügynökség PR divíziójaként tudtuk elérni" - mondta Mentes Endre, az ACG PR feladatokért felelős vezetője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Újra magyar cég lett a világ leghatékonyabb ügynöksége
  Az ACG átcsoportosítja 2018-as versenynevezési költségvetését
  Hasbro-tendert nyert az ACG
  Új pozíció az ACG-nél
  Designer iroda a budai villamos remíz helyén
  Idén is tarolt az ACG
  Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt. lead ügynöksége
  A Facebookon debütált a Soproni 100 százalék magyar árpás szpotja
  Díjazták az ACG-t
  Munkácsy-díjat kapott az ACG művészeti vezetője
  21-e volt az ACG-nek az Effie-n
  Az ACG tarolt az EACA CARE reklámversenyen

További hírek ebben a kategóriában

Új krémtúróval rukkolt elő a Mil...
Kevert gyümölcsjoghurtokkal bőví...
Új ízzel debütált a Sprite
Megérkezett a Springfield nyári ...