"Öt év alatt nagyon sok minden változott körülöttünk. A világ digitális központúvá és ezáltal összetettebbé is vált. Ezzel párhuzamosan a márkák gondolkodása az omni-channel irányába mozdult el, vagyis az ügyfelek ma már ilyen megoldásokkal kívánják optimalizálni az értékesítésüket" - mondta el Steve Harding, a Geometry CEO-ja.
"A Geometry ehhez igazodva folyamatosan fejlődik, és az új arculattal is ezt az evolúciós folyamatot szeretnénk kifejezni. Az új vizuális világ ügynökségünk modern, ambíciózus, változásokra nyitott omni-channel gondolkodását, és lendületes, optimista hozzáállásunkat tükrözi."
Az új arculaton az ügynökség hamburgi irodája dolgozott. A frissítés érinti a logót és a cég színvilágát, valamint egy olyan ikonrendszer is létrejött, amely az eltérő kommunikációs diszciplínák integritását fejezi ki. Az új arculat fokozatosan jelenik meg a weboldalon, a közösségi média csatornákon és a cég prezentációiban.
Magyarországon a Geometry egy olyan WPP ügynökségi csoport része, amely többek között magába foglalja az Ogilvy reklámügyökséget és az Ogilvy Public Relationst is. Sályi Réka, a cégcsoport ügyvezető igazgatója üdvözölte az új vizuális irányt: "Ügynökségcsoportunk lefedi a kommunikációs szakma minden szakterületét, a Geometry új arculata pedig jól kifejezi az általunk a magyar piacon képviselt integritást, valamint azt a fajta pozitív szemléletet és rugalmas hozzáállást, amely a mi csapatunkat is jellemzi."