A Republic Group nyerte meg a Cerbona tenderét
Marketinginfo.hu - 2018-02-13 14:25
Promóció
Az FMCG szektorban, rebrandingben és retail szektorban komoly tapasztalattal rendelkező, immár 100 fős ügynökség felel a Cerbona 30 éves promóciós kampányáért.
A Republic Group portfóliója újabb FMCG márkával bővült; a magas minőségű, magyar termékeket forgalmazó Cerbona, 2018-ban ünnepli 30. születésnapját. Az idén kezdődő együttműködés középpontjában a Cerbona három évtizedes fennállása és töretlen sikere áll, sőt a jubileumi év meglepetéseket is tartogat. A márka a különleges évforduló alkalmával az eddig ismert és közkedvelt termékeinek nevét a promóciós kampány részeként Mázliszeletre keresztelte. Az új limitált kiadású, dobostorta ízű és az eddig is a portfólió részeként ismert müzliszeletek csomagolását a Republic Group kreatív csapata álmodta meg. "Az új, születésnapi csomagolásdesign megálmodásakor három alapvetés határozta meg a projekt art directorának gondolkodását. A csomagolásnak illeszkednie kell a Cerbona portfóliójába, mégis azonnal érzékelhetővé kell tennie a termék limitált mivoltát. Mindezeken túl pedig egy Magyarországon ikonikus sütemény és a müzliszelet fúzióját is meg kell tudnia valósítani vizuálisan." - tette hozzá Köntös János, Republic Group art direktora. "Szerintem sikerült." - tette hozzá Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.
A kreatív csapat a koncepciót szójáték és a megkülönböztethetőség jegyében hívta életre. "Ha Cerbona, akkor müzli. A két szó évtizedek leforgása alatt fonódott össze, mára szinte egyik sem létezhet a másik nélkül. Habár nem vagyok kifejezett rajongója a szójátékoknak, amikor meghallottam a Játssz a mázliszeletekkel! szerkezetet, tudtam, hogy egyszerű, megkülönböztető, a fogyasztókat könnyen involváló gondolat született a kreatív osztályon. Mivel egy promóció lebonyolítása a feladatunk, semmi más nem lebeghet a szemünk előtt, mint sok-sok embernek elmondani, hogy egy szelet müzlivel és egy kis mázlival most bárki nyerhet." - nyilatkozta Márton Szabolcs.
A megújult külső és név több meglepetést is tartogat a vásárlók számára. Hiszen azok, akik a promóció ideje alatt vásárolnak Cerbona Mázliszeletet, zabszeletet, müzlit és gluténmentes szeletet, megannyi értékes nyereményre is szert tehetnek. A szerencsés vásárlók között kisorsolásra kerül egy Motowell robogó, valamint számos értékes nyeremény: Sony fejhallgató, Balaton Sound belépő, páros mozijegyek és Cerbona ajándékcsomagok. Az áprilistól júniusig tartó kampány koncepciójának tervezését és lebonyolítását, valamint a teljes körű akcióterv megvalósítását a független ügynökség divíziói látják el.
"A 2018-as év fontos számunkra, hisz a Cerbona márka idén ünnepli a 30. születésnapját. Ezt előkészítve meghívásos tendert hirdettünk, melyen 3 ügynökség vett részt. A benyújtott pályázatok közül egyértelműen a Republic pályázata volt a legjobb, nekik sikerült megtalálni azt a kreatív koncepciót, amit szerettünk volna - egy fiatalos, lendületes születésnapi nyereményjátékot -, amelyben a müzliszeletből átnevezett mázliszelettel és egy kis szerencsével bárki nyerhet. A jubileumi ünnepi szeletünk kapcsán, pedig bebizonyították, hogy a csomagolástervezésben is tudnak egyedit alkotni, hisz egy születésnapi szelethez méltó elegáns külsőt álmodtak meg - nyilatkozta Hajdúvári Szilvia, a Cerbona marketing menedzsere.
"Külön öröm számunkra, hogy egy olyan tradicionális és nagy múltú céggel dolgozhatunk, mint a Cerbona. Évről évre azon dolgozunk, hogy innovatív és megújuló szemléletünket megmutathassuk és kamatoztathassuk a már meglévő és új ügyfeleink körében. Portfoliónk erőteljes növekedésének köszönhetően bővült az ügynökség, így nagyobb kapacitással és erővel állunk az új kihívások elé." - nyilatkozta Furák András, a Republic Group portfolió igazgatója.
A Republic Group által kigondolt és elkészített TVC áprilisban debütál, melyet egy integrált Facebook, PPC, outdoor kampány támogat a tavaszi és kora nyári időszakban. Az új külsővel és névvel ellátott Mázliszeletek április 1-től június 30-ig lesznek megvásárolhatók a magyar boltok polcain.
Kapcsolódó cikkek:
A Pilkington és a Republic Group folytatja a közös munkát
A Republic Group lett az Allee lead ügynöksége
A Republic Group és a STABILO közös kampánya
Az UNIQA és a Republic Group közös kampánya
A Republic Group-ot választotta a Párisi Udvar
Egy kézbe került a Cerbona és a Ham-Let
Nőtt a Cerbona bevétele
Új zabtermékekkel debütál a Cerbona
Negyedmilliárdos kapacitásbővítés a Cerbonánál
Őszi kampányt indított a Cerbona
Nagy Cerbona siker
Kérőre vár a Cerbona
Jégkorong szponzor lett a Cerbona
|