Új reklámfilmmel jelentkezik a Budapest Bank
Marketinginfo.hu - 2018-02-13 13:00
Outdoor/indoor

A pénzintézet és az integrált, márkastratégiára szakosodott reklámügynökség 2012 óta tartó sikerei után 2018-ban egy, a szférában szokatlanul bátor, új 360 fokos kampánnyal jelentkezik.

A Budapest Bank a reklámfilmben, valamint a többi kampányelemben is egy merőben új képi világgal és történettel kívánja tovább növelni termékei értékesítését, illetve erősíteni potenciális ügyfelei körében a márkaismertségét.

"Régóta dolgozunk azon, hogy a görkorcsolyát az emberek a Budapest Bankkal azonosítsák" - fogalmazott Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője, aki hozzátette - A következetesen épített kreatív platform jól működik: a felmérések alapján az egyik fő ügyfélígéretre, a gördülékeny ügyintézést megtestesítő korcsolyás motívumra a megkérdezett, illetve a reklámot spontán felidézni képes ügyfelek több mint 40%-a emlékezett. Ez közel háromszorosa az iparági átlagnak. A kreatív elem konzisztens használata eredményezte azt, hogy a Budapest Bank reklámfilmjeinek márkafelismerése lett 2017-ben a legerősebb a versenytársak átlagához képest."

"Az új reklámfilmekben a görkorcsolyából kivettük az eddigi főszereplőt. Ezzel azt szerettük volna megmutatni, hogy a különböző fogyasztókhoz - akiket szeretnénk megszólítani - hogyan érkeznek meg a Budapest Bank ajánlatai, szolgáltatásai: gyorsan és gördülékenyen. Ezt szimbolizálják a görkorcsolyák" - mesélte a forgatáson Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

Az egyedi technológiát használó, különleges filmes megoldásokkal operáló reklámfilmet hamarosan további, a bank egyéb termékeit népszerűsítő kampányok követik.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mobilra viszi a cégvezetői döntéseket a Budapest Bank
  Folytatódik a Budapest Bank reklámja
  Budapest Bank a fiatalokért
  A Budapest Bank támogatása a Békéscsabáért Program keretében
  Újabb támogatás a Budapest Bank Alapítványtól
  Stratégiai együttműködés a Tesco és a Budapest Bank között
  1,6 millió forintos adomány a Budapest Banktól
  Media Markt - Budapest Bank partnerség
  4 milliós támogatás a Budapest Banktól
  15 millióval támogat fővárosi pályázókat a Budapest Bank

További hírek ebben a kategóriában

Elindult az országjáró Street Fo...
A MINI LIVING installáció-soroza...
Tejfogyasztást népszerűsítő kamp...
Pekingről készült fotók a Liszt ...