Divatipari stratégiát dolgoz ki az MTÜ
MTI + Marketinginfo.hu - 2018-02-12 16:10
Design
Átfogó divat-, és designipari fejlesztési stratégiát dolgoz ki az MTÜ, erre egy új, állami tulajdonú társaságot is létrehoznak a legutóbbi Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet szerint.
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) feladata lesz, hogy a stratégiák kidolgozása mellett koordinálja és összehangolja a belföldi és a külföldi regionális divat- és designipari megjelenéseket, és a belföldi szervezeteket. Ehhez és az ügynökség marketing- és kommunikációs tevékenységéhez egy-egy új állami gazdasági társaságot hoznak létre, egyenként 150 millió forintos forrásból. Tavaly december elején az ügynökség divatipari marketing igazgatósága #hellodivat elnevezéssel divatipari stratégiai napot tartott, hogy a divatszakma hazai képviselőivel közösen alapozza meg egy átfogó, a magyar divatipar minden területét érintő stratégia létrejöttét. A konferencián jelentették be, hogy a magyar divatipar 5 éves stratégiáján dolgoznak.
Kapcsolódó cikkek:
A „Normcore – akadálymentes divat” az Allee-ban
Pályázat Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására
Merész kampány az Arena Mall-tól
MTÜ kampány indult a téli kikapcsolódás népszerűsítésére
Gömbsátorba és backstage túrákra hív a Szigeten a MTÜ
Az MTÜ innovatív és kreatív megjelenése
|