Hírek
23526 hír az adatbázisban
Divatipari stratégiát dolgoz ki az MTÜ
MTI + Marketinginfo.hu - 2018-02-12 16:10
Design

Átfogó divat-, és designipari fejlesztési stratégiát dolgoz ki az MTÜ, erre egy új, állami tulajdonú társaságot is létrehoznak a legutóbbi Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet szerint.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) feladata lesz, hogy a stratégiák kidolgozása mellett koordinálja és összehangolja a belföldi és a külföldi regionális divat- és designipari megjelenéseket, és a belföldi szervezeteket.

Ehhez és az ügynökség marketing- és kommunikációs tevékenységéhez egy-egy új állami gazdasági társaságot hoznak létre, egyenként 150 millió forintos forrásból.

Tavaly december elején az ügynökség divatipari marketing igazgatósága #hellodivat elnevezéssel divatipari stratégiai napot tartott, hogy a divatszakma hazai képviselőivel közösen alapozza meg egy átfogó, a magyar divatipar minden területét érintő stratégia létrejöttét. A konferencián jelentették be, hogy a magyar divatipar 5 éves stratégiáján dolgoznak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A „Normcore – akadálymentes divat” az Allee-ban
  Pályázat Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására
  Merész kampány az Arena Mall-tól
  MTÜ kampány indult a téli kikapcsolódás népszerűsítésére
  Gömbsátorba és backstage túrákra hív a Szigeten a MTÜ
  Az MTÜ innovatív és kreatív megjelenése

További hírek ebben a kategóriában

Ötletek, amelyekkel feldobható a...
Egyedi ékszer, nem mindennapi ér...
Hogyan legyen a kis lakás is diz...
Milyen a tökéletes alap egy make...