Hírek
21156 hír az adatbázisban
Új marketing igazgató a Pannontej Zrt.-nél
Marketinginfo.hu - 2018-02-08 11:04
Karrier

Új marketing igazgatót nevez ki a Pannontej Zrt. Gábor Andrea személyében, aki február 1-jétől tölti be új pozícióját. A személyi változásra azért volt szükség, mert elődje Wilheim Gábor távozik a tejipari cégtől.

Gábor Andrea feladata lesz a Pannontej portfóliójába tartozó Medve, Karaván, Tihany, Pannónia és Aranyfalatok márkák kommunikációs és hirdetési stratégiájának kidolgozása és összehangolása, valamint a vállalat értékesítési folyamatainak támogatása.

Az új marketingvezető tavaly júniusban csatlakozott a Pannontej csapatához és a kinevezéséig eltelt időszakban a Medve és Karaván márkák márkamenedzseri feladatait látta el csoportvezetőként. Ezen belül elsősorban a közép-, és hosszú távú stratégiai tervezés és a portfólió gondozása volt a fő feladata.

Andrea számára nem ismeretlen terület az élelmiszeripar. A Pannontejhez igazolását megelőző három évben a Borsodi Sörgyár Kft-nél töltött be portfólió menedzseri pozíciót. Itt a kezdetekben a prémium márkák tartoztak hozzá, majd a vállalat legnagyobb márkájáért, a Borsodiért volt felelős. Marketing kommunikációs irányok kifejlesztésében, innovációs irányok kidolgozásában és integrált marketing kampányok kivitelezésében vett részt.

Andrea 2003-ban végzett a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai szakán nemzetközi marketing szakon, majd 2006-ban a Pécsi Tudományegyetem Gazdaságtudományi karán szerzett nemzetközi marketing területen mesterdiplomát.

"Andrea magas szintű tudásával és szakmai gyakorlatával könnyen azonosult a Pannontej stratégiai céljaival. Kinevezésével erősíteni kívánjuk a marketing- és kereskedelmi szemléletet, valamint innovatív hatékonyságnövelő eszközök alkalmazásával tovább növelni piaci részesedésünket a hazai sajtpiacon. - mondta Kajdon Attila a Pannontej Zrt. Ügyvezető igazgatója.

"Megtisztelőnek és egyben nagyon inspirálónak érzem a kinevezésemet. Célom, hogy az egyre változó piaci elvárásokhoz és a magas szintű fogyasztói igényekhez alkalmazkodva, olyan hosszú távú marketing stratégiai megoldásokat dolgozzak ki, melyek erősítik a Pannontej piaci pozícióját." - tette hozzá Gábor Andrea.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új néven folytatja működését a Pannontej Zrt.
  Sztáranyukák a Medve sajt workshopján
  Újabb kampányt indít a Medve
  Új termékkategória a Pannontejtől

További hírek ebben a kategóriában

Új ügyvezetők irányítják a dm-et...
Oláh Alexandra a Republic Grouph...
Új HR igazgatót igazolt a Hello ...
Új vezérigazgató a MediaMarkt cs...