Hírek
20219 hír az adatbázisban
30 éve támogatja TOP szponzorként a vállalat az olimpiát
Marketinginfo.hu - 2018-02-06 10:19
CSR

A Panasonic nemrég bejelentette, hogy a szponzoráció részeként többféle marketingtevékenységet indít.

A tevékenységekkel a vállalat a sport tündöklő és izgalmas világát kívánja mindenkihez eljuttatni, miközben az olimpiai és paralimpiai mozgalmat is gondozza. A cég 30 éve meghatározó résztvevője a legnagyobb sporteseményeknek, és minden nap azon dolgozik, hogy olyan innovációt nyújtson a szurkolóknak, aminek köszönhetően szenvedélyüket és olimpiai rajongásukat kiélhetik.

A Panasonic öt darab ultranagy fényerejű, 4K kompatibilis PT-RQ32K projektort fog működtetni a Pjongcsangban, az Olimpiai Műsorszóró Szolgáltató (OBS) és a Japán Műsorszóró Vállalat (NHK) mellett felállított Nemzetközi Műsorszóró Központban (IBC) található 8K vetítőteremben. Az így megjelenített, következő generációs, ultranagy precizitású képminőséget képviselő 8K és HDR képekkel a Panasonic az olimpiák történelmében először új sportesemény-megjelenítési stílust mutat be olyan rendkívül élethű képekkel, amelyek már a sportközvetítések jövőjét harangozzák be a 2020-as tokiói olimpiai játékok előtt.

Az olimpiai és paralimpiai mozgalmak eszméinek jegyében a tokiói Panasonic Center különböző promócionális kezdeményezéseket valósít meg. Az első emeleten található általános kiállítási térben három téma - sport, kultúra és oktatás - mentén rendeznek interaktív kiállítást, a NEXT Communication rendezvénytérben pedig a tevékenységek széles kínálatából válogathatnak majd az érdeklődők, köztük a következő generációt képviselő fiatalok és gyerekek is, akik nagy számban vehetnek részt az eseményeken. A Panasonic Ariakéban, a 2020-as tokiói olimpiai és paralimpiai játékok egyik fő helyszínén kívánja ápolni a mozgalmak szellemiségét.

Az említett tevékenységeken kívül a tokiói Panasonic Center a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal közösen egy különleges kiállítást is bemutat a 2018-as pjongcsangi téli olimpiai játékok idején. Az első emeleten egy új szekcióban tekinthetők majd meg a 2018-as pjongcsangi téli ötkarikás játékokhoz kapcsolódó értékes tartalmak, hogy a nézők videókon és egyéb médiatípusokon keresztül élhessék át a versenyek izgalmát.

A Panasonic február 22-24. között, három napon keresztül szervez eseményeket a "Tokyo 2020 Live Site in 2018" projekttel közösen. A projektet Tokió városvezetése és a Tokiói Olimpiai és Paralimpiai Szervezőbizottság valósítja meg az ariakei Symbol Promenade Parkban, hogy ezzel is növeljék a 2018-as pjongcsangi téli ötkarikás játékok körüli érdeklődést és támogassák a mozgalmat.

A Panasonic korábbi szponzorációs tevékenységeit a vállalat Facebook oldalán és az olimpiai és paralimpiai játékok hivatalos honlapján lehet megtekinteni. A játékok ideje alatt a Panasonic ezeken a felületeken nyújt majd naprakész híreket a helyszíni tevékenységeiről, hogy az egész világgal megossza a 2018-as téli olimpiai és paralimpiai játékok szenvedélyes izgalmait.

A rangos eseményen 19 magyar sportoló 6 sportágban - alpesi sízés, északi sízés, gyorskorcsolya, műkorcsolya és jégtánc, rövidpályás gyorskorcsolya, valamint szabad stílusú sízés - képviseli hazánkat. Köztük van a világ- és Európa-bajnok Liu Shaolin Sándor és testvére, Liu Shaoang, valamint az alpesi síző Hozmann Szonja, aki 16 évével a magyar delegáció legfiatalabb tagja.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Olimpiai kampányt indít a Panasonic
  Lámpafénnyel támogat a Panasonic

További hírek ebben a kategóriában

Webre költözött az #énjövőm prog...
Innovatív megoldásokat díjazott ...
Az E.ON a Magyar Vízilabda Szöve...
A Vodafone és az ESL nemzetközi ...