Hírek
23372 hír az adatbázisban
METU kampánya a felvételizőkért
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-01-29 09:20
Outdoor/indoor

Átfogó kampányt indított a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) a 2Republic reklámügynökséggel az idén felvételiző fiatalok megszólítására.

A METU aktív hallgatói és az egyetemen végzett, mára sikeres szakemberek és influencerek együtt csábítják az intézménybe a diákokat.

A felsőoktatási intézményekbe jelentkezők folyamatosan változó célcsoportot jelentenek az egyetemek számára, mivel a diákok 75 százaléka minden évben kicserélődik. A most felvételizők legnagyobb részét adó Z generáció (a 2000 után született fiatalok) hatékony elérése érdekében a METU február 15-ig tartó kampányában a hagyományos integrált kommunikációs eszközökön túl meghatározó szerepet kap az újmédia: különösen a közösségi videós tartalmakra helyeznek benne nagy hangsúlyt.

Az ATL- és BTL-eszközöket is felvonultató 360o-os kampányban, formabontó módon, az intézményben jelenleg is tanuló magyar és külföldi hallgatók a METU nagyköveteiként saját történetük elmesélésével mutatják be és népszerűsítik az általuk választott szakterületet. Az egyetem 12 kiemelt képzési területét egy-egy diák testesíti meg. A nagykövetek az Educatio kiállításon is megosztották tapasztalataikat az érdeklődőkkel, de történeteikkel az egyetem nyílt napjain és különféle reklámfelületeken is találkozhatunk.

"A felvételizők minden évben egy szinte teljesen új célcsoportot jelentek, akik - folyamatos kutatásaink alapján - túlnyomórészt megérzéseken alapuló, impulzusszerű döntéseket hoznak továbbtanulásukkal kapcsolatban. Az egyetem ismertségének növelése a jelentkezés előtt álló fiatalok körében egyre komplexebb feladatot jelent, amiben nélkülözhetetlen a diákok számára hiteles influencerek bevonása. A METU számos jelenlegi és korábbi hallgatója mára ismert véleményvezérré vált, ők is örömmel csatlakoztak a kampányhoz" - mondta Jákó Eszter, a METU marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

"A pályaválasztás folyamata önmagunknak feltett, a jövőre vonatkozó kérdésekkel társul. Ezekre természetesen többféle helyes válasz létezik, amit szerettünk volna minél személyesebben bemutatni a kampány során. Ezért hívtuk segítségül a jelenleg a METU-n tanuló vagy a közelmúltban végzett diákokat, akiknek hiteles karriertörténete inspirációt jelent a felvételi előtt állók számára." - mondta Kollmann Áron, a 2Republic kreatív igazgatója.

A felvételi időszak alatt a METU Instagram-kampányt is indított, hogy az intézménybe jelentkező diákok belekóstolhassanak az egyetem közösségi életébe, valamint összekapcsolja őket a már ott tanuló hallgatókkal. A játékban résztvevő diákoknak az ország különböző pontjain elhelyezett METU-s felvételi plakátokról készült képet vagy szelfit kell feltölteniük két egyedi hashtaggel február 14-ig. Ezer hashtag elérése után a METU ingyenes bulit szervez az első ezer posztoló METU hallgatónak és felvételizőnek az Akvárium Nagyhallban, ahol a Follow the Flow, az Ivan and the Parazol és DJ Jumo Daddy lépnek fel. A hallgatók és a felvételizők a metubudapest és metuparty hashtagek használatával vehetnek részt a játékban.

"Kutatások is megerősítik, hogy a diákok számára a felsőoktatási intézmény hírneve és az ott megszerezhető tudás mellett az egyetemi élet is kiemelt szempont a felvételi jelentkezésnél. A METU, a már meglévő hallgatóinak elvárásait és a felvételiző diákok igényeit figyelembe véve döntött úgy, hogy egy közösségépítő bulit szervez. Az esemény promóciójával igazán színessé tudjuk tenni a felvételi időszak végét, és ki tudunk tűnni az egyetemek kommunikációs kampányai közül" - mondta Rönky Balázs, az online kommunikációt végző RBL Marketing vezetője.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Együttműködés az MNB-Edulab és a Budapesti Metropolitan Egyetem között
  Marketing mesterképzés (MSc) a Metropolitanen
  A fiatalok alkalmazkodása a változásokhoz
  METU a nemzetközi startup hálózatban
  A magyar egyetemista vállalkozna, a külföldi multihoz menne
  Ár, márka és hangulat alapján választ bort a magyar egyetemista
  Hogyan dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
  Újabb kutatás METU-tól
  Pályaorientációs kutatás a METU-tól
  Saját vállalkozásban hisznek a METU hallgatók
  Digitális kommunikációs kampány a Metropolitan-en

További hírek ebben a kategóriában

2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...
Csekk helyett tej
Amit az előszoba sugall a lakás ...