Hírek
20217 hír az adatbázisban
Mesterséges intelligenciát vezet be a KLM
MTI + Marketinginfo.hu - 2018-01-18 10:14
Digitális

A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban.

A légitársaság MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra.

Jelenleg egy 250 fős ügyfélszolgálati csapat átlagban heti 30 000 beszélgetést folytat le. Jellemzően öt-hat kérdés merül fel a beszélgetés alatt, amelyeknek egy része a tapasztalatok alapján mesterséges intelligenciával is megválaszolható. Ezért vezették be a DigitalGenius-szal közösen a mesterséges intelligencia alapú szolgáltatást, amely a megkeresések felét tudja lefedni.

A rendszer tanul az ügyfélszolgálati munkatárs reakcióiból. A tesztidőszak alatt még egy ember döntötte el, hogy megfelelő-e a válasz, most viszont már önmaga is képes ezt eldönteni, ahogy azt is, hogy meg tudja-e válaszolni a feltett kérdést.

A Koninklijke Luchtvaart Maatschappij (KLM) 2009 óta több mint 25 millió rajongót és követőt szerzett a közösségi médiában. A vállalatot hetente több mint 130 000-en említik a különböző oldalakon, ebből 30 000 kérdés vagy észrevétel. Az ügyfélszolgálattól az utasok 9 nyelven (holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai) kérdezhetnek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Elismerést kapott a KLM
  Már Messengeren is elérhetők a KLM repülőjegyei
  Díjazták az Air France-KLM-et
  Aktívan Facebookozik a KLM
  A KLM a legpontosabb
  Air France-KLM: növekvő utasforgalom
  Csökkent az Air France-KLM eredménye
  KLM: Különleges ügyfélkapcsolati szolgáltatás

További hírek ebben a kategóriában

Fókuszban a KKV digitalizáció a ...
Húszezer évnyi fejlődést hozhat ...
Vodafone IoT megoldás a CIB bank...
Stratégiai megállapodást kötött ...