A MINI és a The Woolmark a tehetséggondozásért
Marketinginfo.hu - 2018-01-17 10:23
CSR
A dizájn-innovációk mögött rejlő széleskörű tapasztalat kiaknázásával a két márka a feltörekvő generáció legígéretesebb képviselőinek közös támogatását tűzte ki célul.
A MINI és a The Woolmark Company egy iránymutató együttműködés bejelentésével indítja a 2018-as esztendőt. A dizájn-innovációk terén széleskörű tapasztalattal bíró márkák partnerségének elsődleges célja, hogy átfogó támogatásáról biztosítsa a következő nemzedék reményteli tehetségeit. A kooperáció első gyümölcse - az ígéretes fiatalok gyapjú-munkáiból összeállított minikollekció - Firenzében, a 2018 júniusában megrendezendő 94. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon mutatkozik majd be.
A The Woolmark Company a feltörekvő divattervezők egyik legtekintélyesebb támogatója, a vállalattal megkötött együttműködés így a MINI divatvilág iránti elköteleződésének újabb fontos lépése. Az elmúlt két évben a brit prémiumgyártó a felkarolt tehetségek MINI FLUID FASHION ruhakompozícióját és MINI FASHION - BEYOND NATIVE ruhakollekcióját is bemutatta. "A MINI az ikonikus dizájn és a nagyvárosi életstílus keveredésének szimbóluma. Ahogyan a The Woolmark Company, mi is a kiváló minőség és a konvenciókkal szembemenő bátorság kettősét keressük, egyesített erőinkkel így közösen munkálkodhatunk a leginnovatívabb divattervező-tehetségek felkarolásán" - mondta Esther Bahne, a MINI márkastratégiai és vállalatfejlesztési vezetője.
A MINI és a The Woolmark Company kimagasló sikertörténetét egyaránt a fennálló trendek szüntelen megkérdőjelezése és merész újraformálása járja át, a két márka forradalmi partnerségét így mindenekelőtt az újításra való közös törekvés élteti. Mint ilyen, a kooperáció innovatív gyümölcseként a brit prémiumgyártó tervezési szakértelmének, valamint a The Woolmark Company több éves anyagkutatási- és fejlesztési tapasztalatának maradéktalanul megfelelő projektek újjászületése várható.
A Pitti Uomo férfidivat-fesztivált 1972 óta évente két alkalommal rendezik meg Fizenzében. Az esemény elsősorban a fiatalos, ígéretes és esetenként minden trenddel szembemenő irányzatokat patronálja. A MINI 2015 januárja óta az Olaszországban évente megrendezett divatvásár, a Pitti Immagine hivatalos autóipari partnere. Az együttműködés utat nyit a két fél dizájn-innovációk iránti szenvedélyének kiteljesedése felé, amelyet a részletekre való odafigyelés, a kivételes minőség és az újabbnál újabb trendek előrevetítése jellemez.
Kapcsolódó cikkek:
Különleges MINI egy különleges alkalomra
MINI a 2018-as Dakar Rali-n
A MINI a világ 87. legértékesebb márkájává lépett elő
A MINI-vel dolgozik a Katona
Globális márka lett a DeLaVie
Nagy sikerrel zárult a VI. Gere Jazz Fesztivál
Tanárokat és edzőket díjazott a MOL
Tanároknak adtak át díjakat
Starbucks remények Kínában
A tehetséggondozást díjazta a MOL
|