Hírek
20073 hír az adatbázisban
Így használják az internetet a nagyvállalatok
Marketinginfo.hu - 2018-01-08 11:58
Kutatás

A vállalatok jelentős része jelen van már a közösségi oldalakon is, hiszen több mint felük rendelkezik Facebook oldallal, és minden ötödik a LinkedInen ápolja kapcsolatait.

Az okostelefonok térhódításával egyre több időt töltünk online - a felmérések szerint naponta átlagosan több mint 5 órát. Eközben a kiskereskedelem tavalyi 4,6%-os bővülésével szemben az online piac ötödével tudta növelni bevételeit, amire a hazai cégvilágnak is reagálnia kell, és még inkább kihasználni azt a növekedésre. "Az online jelenlét nagy lehetőségeket rejt a cégeknek, ezért tartottuk fontosnak megvizsgálni, hogy a hazai nagyvállalatok milyen arányban és hogyan képviseltetik magukat a világhálón. A felmérésünk eredménye szerint digitálisan van még hova fejlődniük, hiszen tízből hét vállalatnak van csak saját honlapja" - mondta el Patrick Van Overloop, a K&H Üzleti ügyfelek divízió vezetője.

A kutatás szerint a vállalatok szinte kivétel nélkül arra használják honlapjukat, hogy bemutassák termékeiket, szolgáltatásaikat, de minden nyolcadik céges honlapon már elérhető a webshop funkció is, további 8%-uknál pedig a rendelés is nyomon követhető. "A vásárlók online kiszolgálása terén mindenképpen célszerű a vállalatoknak tovább fejlődni, mivel egyértelműen nagy versenyelőnyt jelent az online rendelés lehetősége. Egy nemrég ismertetett kutatás szerint idén év végére az online vásárlók száma elérheti a 3 millió főt. Érdemes tehát nyitni az új értékesítési csatornák, a digitalizáció felé, hiszen elősegíthetik a könnyebb és gördülékenyebb üzletmenetet" - tanácsolja a szakember.


A nagyvállalatok is ott vannak a közösségi oldalakon

Manapság a közösségi oldalakon való jelenlét is egyre inkább elvárás. "A cégek többsége már felismerte a közösségi média erejét, hiszen több mint felüknek van Facebook oldala, és minden ötödik vállalatot megtalálunk a LinkedIn-en. A céges videós tartalmak előállítására azonban egyelőre még nem csaptak le a cégek itthon, csupán minden tizedik vállalatnak van Youtube csatornája, blogot pedig mindössze a cégek 4%-a ír" - mondta el az eredmények alapján Patrick Van Overloop.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A legtöbb új rajongót gyűjtő szállodák a Facebookon
  Egymillió vállalat a Facebook Blueprinten
  A Facebook dróton rángatja a cégeket
  Itthon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace
  A KKV-k és a technológia
  Nyolcmillió németajkú a Linkedinen
  Több lesz a reklám az Instagramon
  Több lesz a kereskedő a Facebookon?

További hírek ebben a kategóriában

Növekszik a magyarok takarítási ...
Tarolt a sonka és a csokinyúl hú...
A CSR megjelenések
Igény sincs az állatbarát munkah...