Hírek
20073 hír az adatbázisban
A Pöttyös új kampánya
Marketinginfo.hu - 2018-01-05 14:04
Márkák

Mostantól egészen Valentin napig, azaz február közepéig a népszerű szívecskés csomagolású Túró Rudikkal találkozhatunk a boltokban.

A Kérdezd meg Pöttyössel! elnevezésű kampány kérdései nagyrészt a fogyasztóktól származnak, amelyeket heteken keresztül gyűjtött a márka az egymillió rajongóval büszkélkedő, hivatalos Facebook oldalán. Összesen 3643 kérdés érkezett a felhívásra, a legjobbakból 60 került fel a csomagolásokra, amelyek négy témára vonatkoznak, ezek a család, a barátság, a szerelem és a munkahelyi vagy iskolai kapcsolatok. A Pöttyössel például olyan zavarbaejtő kérdéseket is bátran feltehetünk, mint például "Lehetek az eseted?" vagy "Leszel a cinkosom?". A főnökhöz is könnyebb talán odamenni egy "Fizuemelés?" feliratú Túró Rudival. Arra pedig, hogy "Ki a legjobb Anyuka? vagy Apuka?" nem is lehet kérdéses a válasz, de a konfliktusok rendezéséhez is biztosan jól jön majd egy "Béke-Rudi?" feliratú finomság.

"Az egyik kedvenc kampányunk a szívecskés, amit az idén is nagyon vártunk már. Ezúttal egy picit újítottunk is rajta, mert olyan dolgot szerettünk volna kitalálni, amivel még több személyes interakciót indítunk el a fogyasztók között" - árulta el Lanczinger Beatrix, a kampány menedzsere.

A szívecskés Túró Rudik natúr étbevonatos, epres és mogyorókrémes változatban egészen február 14-ig országszerte elérhetők a boltokban.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megérkezett a MEGaCSOKI
  A Pöttyös új változata
  A Pöttyös rajongótábor a meggyes-mákos Túró Rudira szavazott
  Felavatták azt Országtortákat
  A jövő olimpikonjai mellé állt a Pöttyös
  Pöttyös matricák a Viberen
  A Pöttyös új reklámfilmje
  Mini-olimpia a Pöttyöstől
  Már az Olimpiára hangol a Túró Rudi

További hírek ebben a kategóriában

Kötelezettségvállalással zárult ...
Bővíti európai gyárát Rácalmáson...
A Hunguest Hotels üzemelteti maj...
Jelentett a Scania