Hírek
20073 hír az adatbázisban
A bátor önkifejezésre szólít fel az IKEA
Marketinginfo.hu - 2018-01-05 10:43
Design

Március elsején érkezik az IKEA legújabb dizájner együttműködése, amely egy új merész és nőies színt visz a svéd lakberendezési vállalat megszokott skandináv letisztultságot tükröző kínálatába.

Az OMEDELBAR névre keresztelt kollekció a Hollywoodban tevékenykedő svéd stylist és divat aktivista, Bea Åkerlund tervei alapján készült és a bennünk rejlő merészség kifejezésére buzdít. A kollekció különlegessége, hogy bátran használja a különféle anyagokat, divatos formákat és színeket, és olyan meghökkentő inspirációkból építkezik, mint például a 3D modellezés. Az OMEDELBAR kollekció minden egyes eleme egyszerre önkifejezés, divat és stílusos kiegészítő.

A kollekcióban található egy különleges, fekete, mintájában egy hálót idéző kéz alakú falra rögzíthető kézfej is. A dizájnhoz Bea különösen ragaszkodott, a kivitelezés azonban probléma elé állította az IKEA csapatát, ugyanis a részletgazdag kialakítás miatt túlságosan költséges lett volna a termék hagyományos módon történő gyártása. A probléma megoldása új utakat nyitott az IKEA számára, hiszen ez a kézfej lett a svéd lakberendezési vállalat első 3D nyomtatással készült tömegtermelésre szánt terméke.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  IKEA Pop-up bemutatüzletek és terjeszkedés
  Támogatást ajánl, segítőket toboroz az IKEA
  Nyílik az IKEA új áruháza Soroksáron
  Vidéki városokba költözik az IKEA
  IKEA együttműködésben a stylisttal
  Szíriai élethelyzet az Ikea-ban
  Ismét várja az ifjú formatervezőket az IKEA
  Tavasszal nyílik az IKEA új áruháza Soroksáron
  Magyarországon forgatták az IKEA új reklámját

További hírek ebben a kategóriában

Az Év Irodája Nagyvállalat kateg... Ezek lettek Az Év Irodái
2018-02-14 16:08
Divatipari stratégiát dolgoz ki ...
Két elismerést is kapott a Conti...
Új Logitech rekord
Elismerték a Republic Groupot Lo...