A versenyzőknek 2017.november 6. - 2017.december 3. között olyan leves recepteket kellett beküldeniük, ahol az elkészítéshez Bonduelle-terméket használtak. A nyertes receptről 2017. december 6-12. között közönségszavazás döntött, a szerencsés befutó 350 ezer Ft értékű Electrolux termék-csomagot nyert.
Az ország minden sarkából érkezett nevezés. A felhívás leginkább a 25-34 éves női korosztályt mozgatta meg, az eléréseket tekintve Facebookon és Instagramon is jól teljesített a játék. A Bonduelle.hu weboldal látogatottsága is több mint kétszeresére emelkedett. Nemcsak a versenyzők, hanem a szavazók is nyertek, összesen 35 db Bonduelle ajándékcsomagot kézbesít a hamarosan a postás.
A regisztrált szavazatok alapján a nyertes recept Szegedről érkezett, és nem más, mint egy színes-ízletes "szicíliai csirkeragu-leves." A második helyezett: "édesburgonyás sárgarépaleves sajtropogóssal" hoboli (Baranya megye) háziasszony receptje alapján, a dobogó harmadik helyezettje pedig "liba és csirkeaprólékból készült húsleves kelkáposzta roláddal", ez a fantáziadús recept a Tolna megyei Bonyhádról érkezett.
A Nagy Levesválasztó Fördős Zé számára is egy gasztro-kaland volt. "A leves nagyon közel áll hozzám, egyik nagy kedvencem, éppen ezért örömmel vállaltam a felkérést. A pályázók nagy száma is azt bizonyítja, hogy a leves népszerű, siker-téma, érdemes volt belevágni. Én személy szerint nagyon sokat tanultam a beérkezett receptekből, jó volt látni, hogy milyen sokan, milyen bátran kísérleteznek alapanyagokkal, fűszerekkel. A csicseriborsó-zöldbab kombináció például meglepetés volt számomra, ahogy egy gombás-sárgarépás újragondolt krumplileves is. Összességében a klasszikus receptek voltak többségben, de akadtak nagyon merész újítások is. Kíváncsi vagyok, hogy egy második fordulóban ki mit főzne ki." - összegezte kampány-tapasztalatait a népszerű gasztro-blogger.
"Örülünk, hogy a 2017-es év végére ilyen izgalmas aktivitással kedveskedhettünk fogyasztóinknak. A Nagy Levesválasztó kampány minden várakozásunkat felülmúlta, sikeresen támogatta két új fagyasztott termékünk piaci bevezetését. Gratulálunk a nyerteseknek!" - fogalmazott Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.
A kampány ötletét és kidolgozását, valamint lebonyolítását az UP Advertising jegyzi, a PR kommunikációt pedig a Stern Communications koordinálta.