Rekordokat döntött az Adventi Ünnep a Bazilikánál
Marketinginfo.hu - 2018-01-04 14:59
Outdoor/indoor

A siker mögött számos hazai és nemzetközi márka támogatása áll. Augusztustól kezdve folyamatosan sorakoztak fel a brandek az esemény mögé.

Az energetikai iparágból az EON, a pénzügyi szektorból pedig az MKB Bank állt a kezdeményezés mögé, elismerve, hogy ez a rendezvény sokat tesz az energiatakarékos üzemeltetés és a modern fizetési lehetőségek biztosítása terén egyaránt. Az EON nyereményjátékot is hirdetett, aminek szerencsés nyertesei egy üveg pezsgőt és meghívást kaptak egy tál lencseétel elfogyasztására a vásárban.

A hangulatos faházak között idén is fellelhető volt az Ökumenikus Segélyszervezet mézeskalácssütő házikója, a szervezett immár hatodik éve CSR partnere a rendezvénynek: nemcsak a mézeskalácsok megvásárlásával, de a HelloPay terminálokon is lehetett önkéntes adományokkal segíteni a munkájukat. Az MKB Bank Abosi Barni lifestyle vloggerrel és Havas Dóra gasztrovloggerrel karöltve gyűjtött 2.300.000 Ft-ot a segélyszervezet számára. Gallyas Igor, a pénzintézet kommunikációs igazgatója szerint az együttműködés a youtuberekkel is azt jelzi, hogy igyekeznek innovatív bankként jelen lenni a szektor szigorú előírásai közt.

Nemcsak az MKB Bank törekedett a formabontó megoldások alkalmazására, a vásár egyik hangulatos hüttéje hétről-hétre olyan influencereket és azoknak követőit látta vendégül, akiknek profilját mára már százezrek követik az országban. Többen közülük most cserélték fel először az online kapcsolatukat offlinera.

A főszponzorok között idén újra feltűnt a Toyota, amely idén ünnepli a hibrid technológia húszéves évfordulóját, így a márka hazai képviselete kapott az alkalmon, hogy több ezer emberrel ismertethesse meg a vásár területén kiállított hibrid autóit.

Újonnan csatlakozott a támogatókhoz a Magyar Posta, amely egy kihelyezett fotófalas aktivitással kívánta népszerűsíteni Sender! nevű alkalmazását, aminek letöltéséve l saját fotóinkat küldhetjük el szeretteinknek képeslap formában. A Széchenyi 2020 standjánál a finanszírozási program eredményeiről számoltak be, miközben megjelenési lehetőséget kaptak a szervezőktől hazánk kulturális intézményei és turisztikai látványosságai is. Látványosságból amúgy sem volt hiány, a Seiko Boutique-ban sikeres atlétánkkal, Baji Balázzsal lehetett találkozni, az ökumenikusoknál Wolf Kati díszítette a mézeskalácsot, de még a hazánkban forgató Antonio Banderas is kilátogatott a bazilika előtti forgatagba.

Ha ők nem is, de a nagy többség nem hagyta ki, hogy megkóstolja a karácsonyi vásár hivatalos pálinkáját, amelybe a Schiszler családi vállalkozás az Alföld gyümölcseinek legjavát főzte bele nagy hozzáértéssel. A Pannon Kávé Kft., mint kizárólagos kávészolgáltató, a négykerekű Perla Caffé Expressből kínálta a jó minőségű feketét.

Az idén hetedik alkalommal megrendezett Adventi Ünnep a Bazilikánál folyamatosan fejlődő vásárként számtalan újítással lepte meg a kilátogatókat: az idei év legnagyobb szenzációja a bazilikára vetített 3D mesejáték volt, amin 8 grafikus dolgozott három hónapon át. Az újdonságok mellett az európai szellemiséget ismerték el a European Best Destinations neves utazási portál szavazói, akik negyedik helyezést adtak a budapesti helyszínnek. Az Adventi Ünnep a Bazilikánál olyan karácsonyi vásárokat utasított maga mögé, mint kölni, berni vagy a nürnbergi.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mesés advent az Allee-ban
  Indul a szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtés
  A Tesco idén is segíti a szeretet.éhség. adománygyűjtést
  Fényfestés a Bazilikánál
  Adventkor nem bünteti a nemfizetőket az E.on
  Adományponttal készül a Karácsonyra a Campona
  Indul a Lidl Adventi Meselánc
  Adventi naptár másképp

További hírek ebben a kategóriában

Ökotudatosságot népszerűsít a Vi...
Négyszázan ragadtak ecsetet az E...
A Danone legnagyobb szűrőprogram...
Autistic Art a Várkert Bazárban