Hírek
20073 hír az adatbázisban
Első VR-váró az OTP Egészségpénztártól
Marketinginfo.hu - 2017-12-21 16:59
Egészségmarketing

Az egyéni befizetések ösztönzésére indított integrált kampányt az OTP Egészségpénztár.

A pénztár 15 éves történetének legfontosabb trendfordulójához érkezett: idén először várhatóan az egyéni befizetések összege meghaladhatja a munkáltatói befizetésekét. A pénztár új stratégiájának középpontjába is az egészségügyi öngondoskodás jelentőségének hangsúlyozása és az egyéni befizetések ösztönzése került. A Munka nem várhat kampány legújabb elemeként megnyílt az ország első VR-Várója az Országos Sportegészségügyi intézetben.

Az OTP Egészségpénztár és további kutatások adatai is rámutattak, hogy a magánegészségügyi költések egyik legfontosabb motivációja az, hogy nem szeretünk várakozni. A legtöbb embert zavarja, hogy sok időt kell eltöltenie az egészségügyi intézmények váróiban. Kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75 százaléka nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Többek között ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra.

A kampány legújabb lépéseként az OTP Egészségpénztár egy VR-várót is berendezett az Országos Sportegészségügyi Intézetben, amely az utazási élmény vizuális megélésén keresztül emeli ki az üzenetünket.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  OTP Bank Fogászati Roadshow
  A Café PR által tervezett kampány az OTP Nyugdíjpénztár számára
  OTP Bank Fogászati Roadshow újra
  Folytatódott az OTP és a Colgate programja
  Folytatódik az OTP Fogászati Roadshow
  6000 vizsgálat Erdélyben
  Folytatódik az OTP Bank Fogászati Roadshow
  Erdélybe mennek a gyermekmentők

További hírek ebben a kategóriában

A Boehringer Ingelheim és a Vand...
Kevesebb ember sportol Európában
A Richter nyerte a 2017. évi Inn...
Mozgással az éhezés ellen