Hírek
20073 hír az adatbázisban
Erős évet zárt a Penny Market
Marketinginfo.hu - 2017-12-28 10:25
Kereskedelem

2017-ben a Penny az elmúlt évekhez hasonlóan jól teljesített, amit nagyrészt a hűséges vásárlóinak köszönhet, akik körében töretlen a népszerűsége.

A sikeres fejlesztések részeként októberben átadták új, 26 500 négyzetméter kapacitású veszprémi logisztikai központjukat 10 hektáron, amely önerőből, közel 9 milliárd forintból valósult meg, és 150 új munkahelyet teremtett a régióban. A munkahelyteremtés mellett az új központ egyik legnagyobb előnye, hogy az így megrövidült szállítási határidőnek köszönhetően a vásárlók otthonában még tovább maradhatnak frissek a termékek. Az áruházlánc állandó figyelemmel kíséri a helyi igényeket, és szorosan együttműködik Veszprém városával.

Újabb fizetésemeléseket terveznek

A folyamatos növekedés lehetőséget ad arra, hogy ezek a fejlesztések a munkatársak bérében és tudásában, képzettségében is megjelenjenek. Az év elején rögtön 5% százalékos rendkívüli fizetésemeléssel indítottak, miután a kormány csökkentette a munkáltatói járulékok terhét, ezt pedig a Penny egy az egyben átadta a munkatársainak. A cafeteria részeként havonta nyújtott 4000 forintos Erzsébet-utalvány értékét 8000 forintra, duplájára emelték. Bevezették a SZÉP Kártyát, amelyen havi nettó 8500 forintot kapnak a munkatársak.

A fizetésemelések mértéke 2016-ról 2017-re akár a közel 25%-ot is elérhette az értékesítési és logisztikai területen dolgozóknál. A Penny 2018-ban is folytatja fejlesztéseit, és ahogyan 2017-ben, úgy a 2018-as évben is teljes mértékben átadja a munkatársaknak a kormány által biztosított munkáltatói járulékcsökkentés összegét. Ez 2,5%-os emelést jelent, emellett a vállalat további, piaci átlag feletti emelést tervez.

Folyamatos lehetőséget biztosítanak a fejlődésre

A Penny úttörőként 2014 szeptemberében sikeresen elindította duális boltvezetőképzését a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamarával szoros együttműködésben, így lehetőséget teremt a fiataloknak, hogy felépítsék a karrierjüket. Az innovatív program célja, hogy a magas színvonalon képzett és végzett üzletvezetők a Penny szakmai igényeinek megfelelő elméleti és gyakorlati tudással rendelkezzenek. A duális képzés egyik legfőbb előnye, hogy a résztvevők valódi munkakörnyezetben szerezhetnek piacképes munkatapasztalatot.

A "Munkatársak a középpontban" elnevezésű projektjük keretében tréningekkel és képzésekkel igyekszenek biztosítani minden kolléga számára a fejlődési lehetőséget. A cég a fejlesztések érdekében kérdőív formájában rendszeresen kikéri a kollégák véleményét, hogy meghatározhassák a következő évek irányait.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  E-töltők a Penny Marketnél
  Veszprémben fejleszt a Penny
  Új kommunikációs stratégia a Penny Marketnél
  Összefogott hat áruházlánc
  Új szlogent vezet be a Penny Market
  Romániában bővít a Penny Market
  Élelmiszergyűjtő napok a kereskedelmi láncoknál

További hírek ebben a kategóriában

Nőtt a SPAR árbevétele 2017-ben
A dm varázslatos világba invitál...
Javult a Tesco éves eredménye
Új áruházat nyitott Zalaegerszeg...