Hírek
20073 hír az adatbázisban
Újabb vidéki kávézó a legjobbak között
Marketinginfo.hu - 2017-12-14 15:49
PR

A Kávés Szakma Legjobbjai díjátadó gálán négy kategóriában - kávé, kávézó, barista, kávépörkölő - hirdettek eredményt, A Paksi Kávé a "Top 10 kávézó" kategóriában az előkelő 2. helyezést érte el.

Az új kávékultúra meghonosítására készülő paksi Umami Coffe Roasteryt pedig az a megtiszteltetés érte, hogy mindhárom kategóriában bekerült a legjobbak közé, amiben indult.

A minőség számít, nem a profit

Mózsa Ferenc, a kávézóalapítója elmondása szerint A Paksi Kávénak egy év alatt sikerült új irányt mutatnia a kávék terén a környékbelieknek. Olyan kávékultúrát szeretnének meghonosítani, ami nem jellemző az országban.

"Nagyon jó közösségformáló ereje lett a kávézónak, ahol baráti hangban tudunk beszélni a vendégekkel, gyakran be is kapcsolódnak a kávéitalok készítésébe. Ingyenes workshopokat szervezünk, ahol bevezetjük az érdeklődőket a kávézás rejtelmeibe" - mesélte Mózsa Ferenc.

Miért ők a legjobbak?

A kávék és kávépörkölők versenyében Hegedüs László barista Capricornio brazil kávéja és Umami Coffe Roastery kávépörkölője képviselte a tavaly augusztusban megnyílt kávézót. A náluk kapható kávé prémium nyersanyagból készül, világos pörkölésű, ami a brazil kávék esetében nem jellemző.

"Sikerült egy nagyon jó ízvilágú, jó minőségű kávét megalkotnunk, amely közepén az alma és a körte ízjegyeit hordozza magában, a lecsengése pedig nugátos, csokoládés" - mondta Hegedüs László, aki a baristák között is bekerült a legjobb tízbe.

Mint elmondta, februárban csatlakozott A Paksi Kávé csapatához, és azóta azon dolgozik, hogy megismertesse az emberekkel a kávét mint gyümölcsöt, és erre láthatóan van is igény.Elkötelezett és kitartó munkájuk eredménye, hogy mára a kávézók keresik meg őket, hogy szeretnék árulni a termékeiket, és nincs szükség erőltetett marketingre a fejlődéshez. Mint mondta, külön öröm, hogy a versenyben a fogyasztók döntöttek, mert nem szakmának akarnak megfelelni.

"A tulajdonosok bíztak bennem, szabad kezet kaptam, aminek nagyon örülök, és meg is lett az eredménye. De itt nincs vége, megyünk tovább, A Paksi Kávénak országos hírűnek kell lennie"- mondta Hegedüs László barista.

A barista a magyarok kávézási szokásaival kapcsolatban arról beszélt, hogy a nők jellemzően a tejes italokat fogyasztják, míg a férfiak a karakteresebb kávékat isszák előszeretettel.

Speiser Gábor, a kávézó társtulajdonosa azt emelte ki, hogy sikereiknek a kemény munka a titka. Tudatosan építkeznek, és brandet szeretnének kialakítani.

"Nem vagyunk megalkuvók, a baristánk választja ki, hogy milyen kávé kerüljön a vendégek asztalára. Nálunk prémium kategóriás termékeket kóstolhatnak a kávét kedvelő emberek, és bár minden cégnek az alapja, hogy profitot kell termelni, ehhez előbb minőséget kell produkálni" - magyarázta Speiser Gábor, sikeres startupper.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kávézót nyitott a Tiffany
  Jövő ősszel, Óbudán nyit a Le Garage
  Ahol a fogyatékosak szolgálnak fel
  Pop-up kávézó nyílt a Hello Kitty rajongóknak
  80 éves benzinkútból lett kávézó
  Sikeres az első készpénzmentes kávézó
  Luxuskávézót vett a Louis Vuitton
  Kávézót nyitott az Armani

További hírek ebben a kategóriában

Magyar nemzeti stand a Cosmoprof...
Az Orbit a Stern Communications-...
2017 Ügyfélbarát Biztosítója
Syngenta borverseny: remek a 201...