Hírek
20073 hír az adatbázisban
A Mizse forgalmazója elégedett
Marketinginfo.hu - 2017-12-13 13:47
Kereskedelem

A teljes hazai ásványvízpiac az eladott palackok számát tekintve 3,8%-os bővülést ért el. Ezt a Magyarvíz Kft. jelentősen túlszárnyalta: értékesítésének növekedése a piaci átlag több mint háromszorosa.

Az ACNielsen Piackutató Kft. felmérése szerint a magyar ásványvízpiac 2016 első 10 hónapjához képest idén (I-X. hónapban) 3,8%-kal nőtt, míg - a Mizse, Primavera és Zafír magyar márkák forgalmazója -, a Magyarvíz Kft. értékesítése ennek több mint háromszorosát, azaz 11,8%-os növekedést ért el, az eladott palackok számát tekintve. A kiemelkedő eredményhez az adott időszakok összehasonlításában elsősorban a zászlóshajó Mizse ásványvíz 8,4 millió palackos, 18,4%-os növekedése járult hozzá.

A hazai piac egyik meghatározó szereplője az elmúlt tíz évben 2,59 milliárd liter ásványvizet, azaz 1,42 milliárd palackot gyártott. Ha ezeket egymás mellé állítanánk (egy palack átlagos átmérőjével, 8 cm-rel számolva), a sor olyan hosszú lenne, mint az Egyenlítő 2,8-szorosa, vagyis majdnem háromszor megkerülhetnénk vele a Földet.

A 2008-ban 56 millió palackot értékesítő, és akkor még veszteséges (-149 millió forint EBITDA-val) lajosmizsei társaság 2017-re már ennek négyszeresével, 220 millió palack eladásával számol, és (EBITDA) eredménye ez év végére várhatóan eléri az egymilliárd forintot.

Az idei első 10 hónap ásványvíz brandjeinek piaci megoszlása alapján (8,7%-os részesedéssel) ma minden második vásárló Mizsét vásárol.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ismét a Magyarvíz a legdinamikusabban fejlődő ásványvízcég
  Ásványvíz-fogyasztás Magyarországon

További hírek ebben a kategóriában

Nőtt a SPAR árbevétele 2017-ben
A dm varázslatos világba invitál...
Javult a Tesco éves eredménye
Új áruházat nyitott Zalaegerszeg...