Hírek
20073 hír az adatbázisban
Idén is tarolt az ACG
Marketinginfo.hu - 2017-12-11 14:02
Reklám

Az ACG 18 újabb elismerést gyűjtött be az Effie és a PRIZMA díjátadókon.

A szakmai megmérettetéseken olyan ügyfelek számára készült kampányokat ismertek el, mint a Soproni, az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone, a Decathlon vagy a Hey-Ho.

A reklámügynökség 10 ügyfelének 16 kampányával indult a világ több mint 40 országában megrendezett reklámhatékonysági verseny hazai fordulóján, az Effie-n. A közel 100 hazai marketingkommunikációs szakember által zsűrizett megmérettetésen az ACG 29 nevezéséből 17 került shortlistre, és végül 12 Effie-vel tértek haza a szakemberek.

"A Soproni számára készített IPA kampányunkkal nyert Effie-k azért különlegesek számunkra, mert nagyon speciális ügyfél-ügynökség munkát ismertek el: már az insight kutatástól kezdve, a termékfejlesztés teljes folyamatában részt vettünk ügynökségként, végig közösen gondolkodva a megbízóval. Amit így együtt létrehoztunk, a Soproni Óvatos Duhaj IPA, az mára kétségtelenül a hazai sörpiac eddigi legsikeresebb innovációja lett" - mondta Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője.

A kilencedik PRIZMA Kreatív PR Díj eredményhirdetése az Effie díjátadóval egyszerre került megrendezésre. A versenyen az ACG 7 nevezéséből mind shortlistre került, és az ügynökség végül 3 arany, 2 ezüst és "Az Év PR megoldása" díjjal gazdagodott.

"Nálunk már a tervezés során fontos szempont, hogy a kampányaink amellett, hogy kreatívak, valóban mérhetően működjenek. A legtöbb ügyfelünknél brand-lead ügynökségként integráltan felelünk márkáink piaci teljesítményéért, az imázs mutatókon túl, az értékesítési eredmények szintjén is. Az elért eredmények azt igazolják, jól dolgoztunk, ez nagy sikerélmény nekünk és ügyfeleinknek is" - tette hozzá az ügyvezető.

Az ACG a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone Magyarország Alapítvány közreműködésével készített "Oszd meg, hogy megállítsd!" kampánya - amelyet a Golden Drum reklámfesztiválon film kategóriában korábban már arannyal díjazott a zsűri - az Effie-n és a PRIZMA-n is kiemelkedően teljesített: az év PR megoldása lett, valamint egy arany Effie-t és két arany PRIZMA oklevelet kapott tegnap este. "A díjaink példázzák a legjobban, hogy egy ügynökség életében mennyire fontos, és milyen eredményekre képes az integrált gondolkodás. Bár a PRIZMA-n az elismerés kimondottan PR-teljesítményükért díjazta kampányainkat, az eredményeket csak csapatként, az ügynökség többi területével együttműködve érhettük el" - mondta Mentes Endre, az ACG PR feladatokért felelős vezetője.

A legnagyobb kihívásunk az volt, hogy hogyan tudunk létrehozni egy olyan kampányt, ami nem csupán felhívja a figyelmet a kapcsolati erőszak problémájára, hanem tényleges segítséget nyújt az érintetteknek, akik ráadásul még önmaguk előtt is tagadják a probléma létezését. Sajnos az anonim segítségkérő oldal indulása után már 4 hónap alatt bebizonyította a kampány szükségességét: a mögötte álló szakértőgárda 100%-os kapacitáskihasználtsággal, 82%-kal több kérdést, problémát dolgozott fel az eredetileg becsült esetszámhoz képest" - mondta a kampány kapcsán Blaskó Nikolett.

Az ACG díjai a 2017-es Effie-n és PRIZMA-n:

Effie:

1. Arany Effie:
 
  • Image - Soproni/Újrapozicionálás 2016
  • "Doing good" - Vodafone, Ökumenikus Segélyszervezet/Oszd meg, hogy megállítsd!
  • Bevezetőkampány, termék/szolgáltatás bevezetése - Soproni/Óvatos Duhaj IPA


2. Ezüst Effie:
 
  • Élelmiszer kategória/alkoholos italok - Soproni/ Óvatos Duhaj IPA
  • Társadalmi célú kampány/1% - Bátor Tábor Alapítvány/ "Ne feledd, rajtad múlik!"
  • Hosszútávú hatékonyság - Decathlon/3 év


3. Bronz Effie:
 
  • Élelmiszer kategória/nem alkoholos italok - Gösser/NaturRadler PET
  • Élelmiszer kategória/nem alkoholos italok - Hey-Ho/Újrabevezetés
  • Big marketing idea - Soproni/100% Magyar Árpa
  • Hosszútávú hatékonyság - Natur Zitrone/3 év
  • Big marketing idea - Soproni/Óvatos Duhaj IPA
  • Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok - Abbvie/Pszoriázis kampány 2016


PRIZMA Kreatív PR Díj '17:

1. Az év PR-megoldása:
 
  • Vodafone, Ökumenikus Segélyszervezet/Oszd meg, hogy megállítsd!


2. Arany:
 
  • PR-eszközök/Nem hagyományos reklámfelületeket alkalmazó kampány kategória - Abbvie/Társadalmi kísérlet Sarka Katával
  • Projektek kategória/Non-profit kampány - Vodafone, Ökumenikus Segélyszervezet/Oszd meg, hogy megállítsd!
  • Projektek kategória/CSR-megoldások - Vodafone, Ökumenikus Segélyszervezet/Oszd meg, hogy megállítsd!


3. Ezüst:
 
  • Projektek kategória/CSR megoldások - Abbvie/Társadalmi kísérlet Sarka Katával
  • Projektek/Influencer PR kampány - Abbvie/Társadalmi kísérlet Sarka Katával




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hasbro-tendert nyert az ACG
  Új pozíció az ACG-nél
  Ismét az ACG Magyarország legsikeresebb ügynöksége
  Designer iroda a budai villamos remíz helyén
  Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt. lead ügynöksége
  Az ACG a hazai tervezőkért
  Díjazták az ACG-t
  Hat év után forgatott Unicum reklámfilmet az ACG
  21-e volt az ACG-nek az Effie-n
  Jól vizsgáztak az Effie pályázói
  Az ACG tarolt az EACA CARE reklámversenyen
  EFFIE: 70 pályamű a shortlisten

További hírek ebben a kategóriában

Gal Gadot is a Huawei márkanagyk...
Az új Coca-Cola zero Lemon
Japán első számú söre Magyarorsz...
Az UNIQA és a Republic Group köz...