2017-ben ugyanaz a dal lesz a Coca-Cola karácsonyi "himnusza", mint tavaly karácsonykor, de azon túl, hogy idén Freddie énekli a kedves sorokat, a rá jellemző blues-os, vagány hangulatot is képviseli a régi-új szám.
"Nagy megtiszteltetés ért azzal, hogy idén én énekelhetem el a Coca-Cola karácsonyi dalát, méghozzá a saját ízlésemhez, zenei világomhoz igazítva: a dal ugyanaz, mint tavaly, de más a perspektíva" - mondta a stúdiófelvétel szünetében Freddie.
A szöveg és a stílus is jól illik a Coca-Cola idei karácsonyi kampányához, amelynek fókuszában a köszönet-mondás áll majd.
A Coca-Cola idei karácsonyi kampányának üzenete, hogy előtérbe helyezze a mindennapok hőseit, akik a háttérben fáradhatatlanul dolgoznak azon, hogy tökéletessé tegyék a karácsonyt mindenki számára - legyen szó az ünnepi kellékeket az utolsó pillanatban beszerzőkről, a karácsonyfát feldíszítőkről, vagy az ünnepi menük megalkotóiról, és az ilyenkor is készenlétben álló mentősökről, rendőrökről, tűzoltókról, a közmű- és közlekedési vállalatok dolgozóiról.
A Freddie karácsonyi dalán kívül a Coca-Cola további meglepetésekkel készül az év végére, a fogyasztók számos ünnepi különlegességgel találkozhatnak majd a Coca-Cola karácsonyi kampányában.