Díjaztak a Köszönjük Neked! plakátkampányt
Marketinginfo.hu - 2017-11-23 14:53
Outdoor/indoor
'Az év HR megoldása' díjat kapott a Köszönjük Neked! kampány.
A HRC Group nagy sikerű Köszönjük Neked! című kampánya nyerte meg a fődíjat, mint 'Az év HR megoldása' a HRKOMM Award 'Reputációnövelés/Legjobb integrált külső employer branding kampány' kategóriájában elért 'Arany' minősítés mellett.
A PPH Media által meghirdetett HRKOMM Award október végi díjátadóján 11 arany és egy fődíj született. A HR kommunikációs megmérettetésre összesen 70 pályázat közül 39 részére ítélt díjat a szakmai zsűri 5 fő kategóriában, melyeket az Esernyősben, Óbuda Főterén adtak át ünnepélyes keretek között.
A megmérettetés célja, hogy a különböző cégek HR-rel és kommunikációval foglalkozó szakemberei, illetve ilyen tevékenységeket végző szolgáltató szervezetek, ügynökségek egyaránt megmutathassák legjobban sikerült munkáikat.
A pályázók közül olyan nagynevű cégeket tüntettek még ki, mint a Magyar Telekom, a CIB Bank, az Invitel Csoport, a Generali Biztosító, a Bunge Zrt., a profession.hu, az IT Services Hungary, a GE Digital Hungary, a Rossmann Magyarország, az Erste Bank, az ALDI Magyarország, és az MVM Magyarország.
A HRC Group a Köszönjük Neked! kampánnyal a fizikai munka fontosságára hívta fel a figyelmet, a kétkezi munkások megbecsülése mellett állt ki. A munkaerő-kölcsönzés és közvetítés mellett diákmunkával foglalkozó cég munkatársai nap mint nap szembesülnek a súlyos munkaerőhiánnyal, mely sok más tényező mellett abból is fakad, hogy manapság 'nem sikk' fizikai munkát végezni. Pedig könnyű belátni, hogy nélkülük nem lenne ennyire kényelmes a mindennapi életünk. Sokan nem is tudjuk, mi mindent köszönhetünk nekik.
A Köszönjük Neked! plakátkampány hat állomásán - Győr, Pécs, Szolnok, Veszprém/Ajka, Tatabánya, Budapest - összesen több mint 82 000 főt foglalkoztató 102 cég csatlakozott a kampányhoz, így több mint 100 fizikai munkavállaló arcát és inspiráló történetét ismerhettük meg. A plakátokon szereplő fotók a dolgozók munkahelyén, a gyárban készültek, mellette egy-egy mondatban köszönték meg azt a terméket, amivel az ő beleadott munkájuk hozzájárul a kényelmes mindennapokhoz. Innen ered a kampány címe: Köszönjük Neked!
"Különösen nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a szakmai zsűri a mi kampányunkat választotta a legjobb pályázatnak ebből az elképesztően erős mezőnyből. Ez az elismerés is bizonyítja, hogy a fizikai munkások megbecsülése, az erőfeszítéseik elismerése fontos üzenetet hordoz. A kampányban résztvevő cégek bejáratánál azóta is láthatóak az elkészült plakátok, a rajtuk szereplő dolgozók reggelente büszkén néznek rá munkába menet. Egyszerre meglepő és megtisztelő számukra, hogy ekkora figyelmet kaptak a saját munkáltatójuktól és a szakmától egyaránt." - mondta Vidó Csilla, a HRC Group ügyvezető igazgatója.
A HRC Group ötletét és munkáját a Well PR ügynökség segítette az események megszervezése mellett az online és az offline kommunikációban is. A HRKOMM Award díjért közös pályázattal indultak, és zsebelték be a fődíjat.
A Köszönjük Neked! kampánynak ítélt 'Az év HR megoldása' fődíj hatalmas szakmai elismerésnek számít HR és PR szempontból is, hiszen a Bek-Balla László, az Erste Bank HR igazgatója által vezetett zsűri tagjai elismert kommunikációs és HR szakemberek.
Kapcsolódó cikkek:
Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
Plakátok a BÁV-on
Társadalmi plakátkampány az Ogilvy/Geometry-től
Interaktív plakátkampány az Accenture-től
Köztéri plakátkampányt indított a brit vasúttársaság
Interaktív plakátkampány az Apple-től
Plakátkampány a Budapest Park-tól
Okosplakát az Ikeától
Időjárás-vezérelt kampány a Stella Artois-tól
Valentin napi plakátkampány a Wilkinsontól
|