Hírek
23556 hír az adatbázisban
Megjelent a Lidl idei szakácskönyve
Marketinginfo.hu - 2017-11-17 11:58
Kereskedelem

Hazai ízutazás címmel harmadik alkalommal lepi meg advent ideje alatt vásárlóit receptgyűjteményével a Lidl Magyarország.

A Lidl Magyarország idei szakácskönyvével, a közel 80 receptet tartalmazó Hazai ízutazással Széll Tamás és Mautner Zsófi egyszerre vezeti vissza olvasóit a magyar konyha gyökereihez, és kalauzolja őket aztán onnan tovább, a hagyományainkból építkező, mégis korszerű magyar gasztronómia világába. A könyv szerkesztésekor a Lidl Magyarország gondolt azokra is, akik valamilyen ételérzékenységgel élnek együtt. A recepteknél külön piktogram jelzi a glutén-, és laktózmentes fogásokat.

A remek ételek mellé a Lidl borszakértője, Herczeg Ágnes ajánl kiváló borokat a áruházlánc kínálatából. Segítségével az olvasók megismerhetik a hazai szőlő- és borfajtákat, valamint a különböző borvidékeket is.

A gasztronómiával még csak ismerkedők pedig Mautner Zsófitól megtanulhatják a befőzés csínját-bínját, Széll Tamástól pedig az olyan alaplépéseket, mint a rántás, vagy a habarás.

"Nagy öröm a Lidl Magyarország számára, hogy a szakácskönyv-sorozat ilyen sikert ért el. Úgy gondoljuk, ez elsősorban annak köszönhető, hogy a kiadványokat ugyanaz a szellemiség hatja át, amellyel áruházaink is naponta várják vásárlóikat. Ez az oka annak, hogy az ételek elkészítése igazán különleges élményt jelent vásárlóinknak az alapanyagok megvásárlásától kezdve egészen a tálalásig" - emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A korábbi évekhez hasonlóan a szakácskönyvet idén is azon vásárlóinak adja ajándékba a Lidl, akik november 20. és december 24-e között összegyűjtenek legalább 5 db, 6000 Ft feletti vásárlásért járó hűségmatricát. A kiadvány kereskedelmi forgalomba nem kerül, kizárólag a Lidl adventi hűségakciója keretében kapható meg az üzletekben december 31-éig, illetve a készlet erejéig.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hiánypótló női kiadvány debütál a magyar piacon
  Eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről
  A vásárlók négy kategóriában is a Lidl-t választják
  Egységes szabályzatot adott ki a Lidl
  Béremelés a Lidl-nél
  Januártól jelentős árcsökkenés a Lidl-ben
  Heidi Klum és a Lidl második kollekciója
  Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
  Látványos divatshow a Lidl-nél
  Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
  Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciója
  A Lidl divatkampánya

További hírek ebben a kategóriában

Az online vásárlás számos gazdas...
Termékcímke webáruházak számára:...
Így költsd el a pénzed, ha marad...
Tovább növelte eladásait a cseh ...