Hírek
22802 hír az adatbázisban
A ©KODA az új reklámfilmben
Marketinginfo.hu - 2017-10-19 16:47
Reklám

Amíg a legtöbb hasonló kampány a sofőrök felelősségét emeli ki és elsősorban a megdöbbentésre épít, a ©KODA filmjében az "anyósülésen" és a tanulságokkal teli szórakoztatáson van a hangsúly.

A történet szerint Ábel Anitának különböző feladatokat kell megoldania az okostelefonján, miközben Herczig Norbert nyaktörő, helyenként 160 km/h-s tempóval száguld vele az erre a napra a forgalomtól elzárt, Nőtincset Ősagárddal összekötő keskeny úton.

Ahogy a filmből kiderül, az embert próbáló és gyomorforgató feladatok ellenére a két főszereplő között tökéletes volt az összhang, ami nagyban köszönhető annak, hogy Herczig Norbert évek óta Ábel Anita nagy rajongója.

A csúcstechnológiával rögzített filmből nemcsak az derül ki, mikor és hol hajtott eddig Ábel Anita a leggyorsabban, de a világ valószínűleg legrosszabb szelfijének készítési körülményeire is fény derül.

A filmet sajtóközlemények, illetve Facebook-, YouTube- és Instagram-hirdetések támogatják. Néhány újságíró igazinak látszó játéktelefont kapott, rajta az Anita által készített, elmosódott szelfivel. A forgatásról két werkfilm is készült, a hivatalos anyag mellett a YouTuber Goodlike is megörökítette, ahogy Herczig Norbert elviszi egy körre.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nőttek a Skoda Auto eladásai
  Sikeres félévet tudja maga mögött a Skoda Auto
  Jól megy a Skoda autógyárnak
  Elégedett a januárral a cseh Skoda Auto
  Scania járműveket használ a ©koda
  Magánszemélyeknek is kínál flottaprogramot a Skoda
  Folyamatosan emelkedik a Skoda autók gyártása és eladása
  A márkaszervizek mellett kampányol a Skoda

További hírek ebben a kategóriában

2022-es plus size divattrendek (...
Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...
Fa vágódeszka, műanyag vágólap &...