Hírek
21156 hír az adatbázisban
Rózsaszín ételekkel a mellrák ellen
Marketinginfo.hu - 2017-10-19 15:53
CSR

Október a nemzetközi mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek okán különböző kezdeményezések indultak Miskolc városában is, hogy felhívják a figyelmet a betegségre és annak megelőzésére.

A Mellrákinfó Egyesület a mellrákkal küzdő nők segítésére jött létre. A Budapesten megalapult szervezet több vidéki csoportot is létrehozott, hogy ne csak a fővárosban élőket támogassák, hanem az ország több pontján is segítséget tudjanak nyújtani. Az egyesület borsodi csoportja a miskolci Herman Ottó Múzeumban megtekinthető fotókiállítás mellett Pink Gasztrokampányt indított, adománygyűjtési céllal. A kezdeményezéshez csatlakozott miskolci vendéglátóhelyek úgynevezett pink ételekkel, italokkal és desszertekkel bővítik kínálatukat október 1. és október 31. között. Az egészséges finomságok megvásárlásából befolyt összeg a Mellrákinfó-Borsodhoz kerül.

A kezdeményezéshez csatlakozott az Avalon Park étterme, az Avalon Ristorante is, ahol a kampány időszakában, azaz októberben szintén kaphatók pink ételek. Az érdeklődők a különleges főétel és desszert mellett bíztató üzenetekkel díszített kis sütemények közül is választhatnak. A rózsaszín menüt a Ristorante séfjei, Szepesi Gábor kreatív chef és Albók Gyula executive chef úgy álmodták meg, hogy azok kizárólag jótékony hatású alapanyagok felhasználásával készüljenek. Ilyen hozzávalók például a sárgarépa, az áfonya és a cékla, amelyek csökkentik a mellrák kockázatát, vagy a chia mag és a pitaja, amelyek bizonyítottan számtalan pozitív élettani hatást gyakorolnak a szervezetre. A főételek és a desszertek árának 20%-át, a kis sütemények árának pedig 100%-át ajánlja fel az étterem az egyesület számára.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A korán kelő nőknél kisebb eséllyel alakul ki mellrák
  Rózsaszínbe öltöztek a budapesti kormányablakok
  Növelheti a mellrák kockázatát a nőknél a sok szalonna és kolbász fogyasztása
  Az ALDI idén is összefog a mellrák ellen
  A gyakori mozgás csökkenti a rák kockázatát
  A méhnyakrák-megelőzési héte
  Köhögő óriásplakát a tüdőrákra figyelmeztet
  A Tesco vásárlóival együtt harcol a mellrák ellen
  Az MVM a mellrák megelőzéséért
  Az ALDI támogatja a Go Pink kezdeményezést
  10,5 millió forinttal támogatja a Tesco a rák elleni küzdelmet
  Fontos szinthez ért az AVON
  Mellrák ellen kampányol a Tefal
  Az Egészség Hídja támogatója lett a SPAR
  Mellrák ellen kampányol a Samsung

További hírek ebben a kategóriában

Zöldre vált a maglódi Korzó étel...
Együttműködés az Óbudai Egyetem ...
Lidl kampánya a hátrányos helyze...
Elindult az Angyalváró-Cipősdobo...