Hírek
21156 hír az adatbázisban
A Tesco vásárlóival együtt harcol a mellrák ellen
Marketinginfo.hu - 2017-10-18 10:54
CSR

A rák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben ismét csatlakozik a GoPink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésének fontosságára.

Az akcióban szereplő termékek megvásárlásával az áruházlánc vásárlói is támogathatják a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány munkáját.

Az időben felismert emlődaganat jó eséllyel gyógyítható, ezért kiemelt figyelmet kell fordítani a prevencióra. "Akár a legapróbb tettekkel is csodálatos dolgokat érhetünk el - ezért csatlakoztunk idén is a GoPink! kezdeményezéshez. Vásárlóinkkal együttműködve szeretnénk hangsúlyozni az odafigyelés és a betegség elleni küzdelem fontosságát" - mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.

Az október 1. és 31. között futó kampány sikerét a vásárlók a rózsaszín GoPink! címkés gombák megvásárlásával támogathatják. A Tesco a partnereit is bevonta a kezdeményezésbe, így minden eladott csomag után az áruház és szállítói is 5-5 forintot ajánlanak fel a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány számára. A gombák mellett további termékek is szerepelnek a kezdeményezésben: a szintén GoPink! matricával jelölt orchideák, korallvirágok, cserepes rózsák eladása után a vállalat a szállítóival közösen cserepenként 100 forinttal támogatja az Alapítvány munkáját.

A szervezők azért választották a gombát, mert amellett, hogy nagyon egészséges, kutatások szerint a csiperkegombában található konjugált linolénsav (CLA) hatására a női szervezetben kevesebb ösztrogén termelődik, aminek magas szintje összefüggésbe hozható a mellrák kialakulásával.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A korán kelő nőknél kisebb eséllyel alakul ki mellrák
  Növelheti a mellrák kockázatát a nőknél a sok szalonna és kolbász fogyasztása
  Az ALDI idén is összefog a mellrák ellen
  6700 tonna élelmiszert adományozott a Tesco
  A gyakori mozgás csökkenti a rák kockázatát
  A méhnyakrák-megelőzési héte
  Köhögő óriásplakát a tüdőrákra figyelmeztet
  516 tonna tartós élelmiszer a Tesco Európa vásárlóitól
  Több mint 60 millió forint a Tesco vásárlóitól
  Közel 180 tonna élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói
  Több jótékonysági programot támogat a Tesco
  A Tesco idén is segíti a szeretet.éhség. adománygyűjtést
  A jövő éves bértárgyalások a Tescónál
  Rózsaszín ételekkel a mellrák ellen
  A termelők és a szállítók közötti kapcsolattartás
  Az MVM a mellrák megelőzéséért
  Az ALDI támogatja a Go Pink kezdeményezést
  10,5 millió forinttal támogatja a Tesco a rák elleni küzdelmet
  A Tesco is kiáll a rák elleni küzdelem mellett
  Fontos szinthez ért az AVON
  Tízezren az AVON mellrákellenes sétáján
  Mellrák ellen kampányol a Tefal
  Mellrák ellen kampányol a Samsung

További hírek ebben a kategóriában

Zöldre vált a maglódi Korzó étel...
Együttműködés az Óbudai Egyetem ...
Lidl kampánya a hátrányos helyze...
Elindult az Angyalváró-Cipősdobo...