Hírek
23556 hír az adatbázisban
KiSZÍVezhetik a vásárlók Magyarországot
Marketinginfo.hu - 2017-09-27 12:29
Promóció

Nyereményjáték-akciót indított a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználó cégek összefogásával.

A "SZÍVezd ki Magyarországot!" kampány résztvevői nemcsak értékes nyereményekért szállhatnak versenybe, hanem minden vásárlásukkal adhatnak egy szívet a településüknek, így az akció végén kialakul az ország Magyar Termék szívtérképe. A vásárlók csaknem 150 féle termék vásárlásával vehetnek részt a játékban.

Benedek Eszter ügyvezető szerint az augusztusban kezdődő és az év végéig tartó kampányuk még a tavalyinál is erősebb lesz, pedig már azzal is kiérdemelték a fogyasztók és szakma elismerését. A 2017-es promóció erőssége a rendkívül értékes nyereménypiramis és a "kedvezmény mindenkinek" koncepció. A játék fődíja stílszerűen egy Suzuki Vitara, amely nemcsak Esztergomban készül, hanem a hazai autóértékesítési lista első helyét is huzamosabb ideje kibérelte magának. A nyeremények között ott vannak a szintén Esztergomban készülő Neuzer kerékpárok is.

A kampányban Biostop és Protect rovarirtók, Detki kekszek, Forest háztartási papírtermékek, Gyulai szalámik, kolbászok és májasok, Mary-Ker Pasta tészták, Rege befőttek és savanyúságok, valamint Duna-Dráva lakossági cement termékek vesznek részt. Az új nyereményakció a Rewart Kft.-vel együttműködésben készül, amely meghívásos tenderen nyerte el a megbízást kreatív koncepciójával.

Benedek Eszter szerint a nyereményjátékaik sikerét "Az év legsikeresebb promóciója 2016" versenyen elért ezüstérmük mellett az is mutatja, hogy az előző évi kampányukhoz képest csaknem 70 százalékos növekedést értek el, minden résztvevő cég legalább megduplázta a beküldött termékkódok számát. Az ügyvezető úgy látja: ez a siker bizonyítja, hogy több cég összefogásával, kis marketingköltségvetésből is lehet hatékony promóciót folytatni.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A PromoBox Magyar Termék ajándékcsomagjai
  FOME a Magyar Termék védjegyek erősítéséért
  Már négyezer termék rendelkezik Magyar Termék védjeggyel
  Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
  Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
  Átadták a Magyar Termék Nagydíjakat
  20. alkalommal adják át a Magyar Termék Nagydíjakat
  Magyar Kincsek sorozatot indít a Magyar Termék
  Online kampányt indított a Magyar Termék
  20 éves jubileumát ünnepli a Magyar Termék Nagydíj
  Magyar Termék Nagydíj: 66-an a díjazottak

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t