Hírek
22800 hír az adatbázisban
A farmernadrág jótékonysági kezdeményezés
Marketinginfo.hu - 2017-09-14 13:42
CSR

A "Farmernek áll a világ" jótékonysági kezdeményezés keretein belül a látogatók szeptember 24-ig vihetik vissza a Pólus Centerben található Glamour farmerstandhoz a megunt, ám jó állapotban lévő farmereiket.

A jótékonysági célra leadott farmernadrágok alapos tisztítás után, a Rászorulókat Támogatók Egyesület (RÁTE) segítségével jutnak majd el a XV. kerület rászoruló családjaihoz. A jótékonysági program szervezői is kiemelt figyelmet fordítanak a rászorulóknak eljutatott farmerek tisztaságára, de arra kérnek minden adományozót, hogy csak alaposan kitisztított nadrágot hozzanak vissza!

"A farmer generációkat és kultúrákat köt össze, s a divat változó világában időtálló értékként tekinthetünk rá. A Pólus Centerben a divat nem áll meg a minőségi ruhadaraboknál és a legfrissebb trendeknél, szeretnénk időtálló dolgokat is adni, szemléletet közvetíteni vásárlóinknak. Ezért egyértelmű volt számunkra a farmer és a fenntarthatóság, az újrahasznosítás, valamint a rászorulók közösségi összefogással való támogatásának összekapcsolása. A Pólus Center arra ösztönzi látogatóit, hogy ne csak vásároljanak, hanem tegyenek a világért és a rászorulókért, s ebben mi olyan új, népszerű eszközt tudunk számukra mutatni, mint amilyen a divat. Úgy gondolom, hogy a divat bevonása a közösségi összefogásba olyan lépés, amellyel egyre több vásárlót, s egyre több fiatalt tudunk majd megszólítani" - mondta Moraru Monok Fruzsina, a Pólus Center igazgatója.

Az adományozás nemes gesztusát a szervezők limitált kiadású Glamour neszeszerrel honorálják.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A chino nadrág tökéletes választás a nyárra (x)
  Menő szabásvonal és egyediség a Desigual női nadrágok jellemzői (x)
  Milyen hatással van a farmer a bolygónkra?
  20 éves a Pólus Center
  Garázsvásárt szervezett a Pólus Center és a Cityfox
  Jótékonysági akciót hirdet a Pólus Center
  Karácsony nélkül is jó éve lenne a Pólusnak
  90 órával nyerték meg a Pólus jótékonysági versenyét
  Egymilliós nyeremény a Pólus jótékonysági rendezvényén
  Sikeresen gyűjtött a Pólus Center és a Glamour magazin
  7%-al nőtt a Pólus Center látogatottsága

További hírek ebben a kategóriában

Humanitárius segítség az Egis-tó...
Az E.ON Hungária támogatása az o...
A nemzetközi E.ON Csoport 1 mill...
Minden újonnan nyíló ALDI parkol...